rogol anak jiran sedang tgk tv...

CG Sponsors




alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
SETIU: Geram dengan kejelitaan anak jiran yang berusia belasan tahun, seorang lelaki gila seks sanggup memanjat tingkap rumah mangsa dengan hanya memakai seluar panjang sebelum bertindak merogol gadis malang itu, Rabu lalu.


Mangsa, pelajar tingkatan empat sebuah sekolah menengah di sini, ketika itu sedang menonton televisyen bersendirian di ruang tamu rumah di Jalan Kubur Penarik Baru, dekat sini, apabila suspek yang tidak memakai baju menekup mulutnya dari belakang sebelum menarik mangsa ke bilik tidurnya.

Mangsa kemudian dirogol sebelum ditinggalkan bersendirian dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu.

Ketika kejadian, dua adik mangsa yang masih kecil sedang tidur di bilik bersebelahan manakala bapa mangsa, seorang nelayan keluar ke laut.

Ibu mangsa yang bekerja sebagai pembantu kedai makan pula berada di tempat kerja tidak jauh dari kampung terbabit.


Mangsa yang ketakutan tidak memberitahu cerita sebenar kepada ibunya pada malam kejadian, sebaliknya hanya menceritakan kejadian itu pada keesokan hari.

Ketua Polis daerah, Superintendan Shaik Othman Abdul Hamid berkata, mangsa yang tertekan dengan kejadian itu kemudian membuat laporan di Balai Polis Penarik pada jam 4.30 petang hari berikutnya.

Selepas membuat laporan, mangsa dihantar untuk pemeriksaan di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), Kuala Terengganu.

"Kami sedang menunggu laporan perubatan sebelum menyiapkan laporan penuh kes terbabit," katanya.

Beliau berkata, suspek berjaya dicekup di rumahnya pada Jumaat lalu dan ditahan untuk siasatan lanjut di Balai Polis Permaisuri mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

bia betul mangsa pakai suar panjang je?hampeh tol reporter ni:p
 
Sponsored Post

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
mesti awek tu mermbes2 neh..apo nk jd malaysiaku..
 

Kronologi015

Active Member
Joined
Jul 14, 2008
Messages
1,603
Reaction score
17
Points
25
nak pula budak pompuan tu time tengok tv terselak sana sini.. lagi la bil air naik :))
 

jejantas

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
919
Points
161
Apa nak jadi??? eheheheheheeheh org2 Melayu akan hilang di dunia nanti :D
 

eapui

Active+ Member
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
anak jiran 2 musti jelita sakan.......:))
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,663
Reaction score
836
Points
171
uih..mcm2 kes la sekarang nih..ank jiran muda2 pun x selamat..mentang2 la ayah n mak kuar cari rezki, jiran ambik kesempatan..#:-S
 

jejantas

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
919
Points
161
uih..mcm2 kes la sekarang nih..ank jiran muda2 pun x selamat..mentang2 la ayah n mak kuar cari rezki, jiran ambik kesempatan..#:-S
Macam saya kata Melayu akan pupus apabila menjadi manusia yang x bertamaddun... wait n see lagi 200 tahun (kalo x kiamat ler) ekekekkee
 

anak_jatiperak

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Kesian

SETIU: Geram dengan kejelitaan anak jiran yang berusia belasan tahun, seorang lelaki gila seks sanggup memanjat tingkap rumah mangsa dengan hanya memakai seluar panjang sebelum bertindak merogol gadis malang itu, Rabu lalu.


Mangsa, pelajar tingkatan empat sebuah sekolah menengah di sini, ketika itu sedang menonton televisyen bersendirian di ruang tamu rumah di Jalan Kubur Penarik Baru, dekat sini, apabila suspek yang tidak memakai baju menekup mulutnya dari belakang sebelum menarik mangsa ke bilik tidurnya.

Mangsa kemudian dirogol sebelum ditinggalkan bersendirian dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu.

Ketika kejadian, dua adik mangsa yang masih kecil sedang tidur di bilik bersebelahan manakala bapa mangsa, seorang nelayan keluar ke laut.

Ibu mangsa yang bekerja sebagai pembantu kedai makan pula berada di tempat kerja tidak jauh dari kampung terbabit.


Mangsa yang ketakutan tidak memberitahu cerita sebenar kepada ibunya pada malam kejadian, sebaliknya hanya menceritakan kejadian itu pada keesokan hari.

Ketua Polis daerah, Superintendan Shaik Othman Abdul Hamid berkata, mangsa yang tertekan dengan kejadian itu kemudian membuat laporan di Balai Polis Penarik pada jam 4.30 petang hari berikutnya.

Selepas membuat laporan, mangsa dihantar untuk pemeriksaan di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), Kuala Terengganu.

"Kami sedang menunggu laporan perubatan sebelum menyiapkan laporan penuh kes terbabit," katanya.

Beliau berkata, suspek berjaya dicekup di rumahnya pada Jumaat lalu dan ditahan untuk siasatan lanjut di Balai Polis Permaisuri mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

bia betul mangsa pakai suar panjang je?hampeh tol reporter ni:p
Salam..kesian da...
 

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Apa nak jadi ni. Byk sgt kes terlampau mcm ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register