Robot seks wanita dijual RM23,642

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591

HINES membetulkan kepala robot Roxxxy di bilik pameran syarikat TrueCompanion pada Ekspo Hiburan Dewasa AVN di Las Vegas kelmarin.​

LAS VEGAS, Amerika Syarikat (AS) - Robot seks pertama di dunia bernama Roxxxy mencuri perhatian orang ramai semasa ia diperkenalkan pada Ekspo Hiburan Dewasa AVN di sini.

Roxxxy yang setinggi 1.7 meter dengan berat 54 kilogram, menyamai saiz kebanyakan wanita dan dilengkapi program kepintaran tiruan (AI) serta kulit sintetik mirip manusia.

"Robot wanita ini tidak pandai memasak atau mengemas tetapi ia boleh melakukan apa yang diimpikan oleh lelaki," kata pencipta Roxxxy, Douglas Hines dari syarikat TrueCompanion.

"Roxxxy boleh menjadi teman baik lelaki. Ia boleh bercakap dan mendengar. Ia juga mampu merasai sentuhan anda. Kami cuba meniru personaliti manusia," tambahnya.

Robot itu memiliki rangka dan boleh bergerak seperti manusia dan dilengkapi hati mekanikal yang menjana sistem penyejukan cecair.

Ia yang memiliki lima personaliti pilihan termasuk perwatakan peramah atau pemalu bakal dipasarkan di AS dan Eropah dengan harga antara AS$7,000 (RM23,642) hingga AS$9,000 (RM30,397).

Pelanggan diberikan pelbagai ciri pilihan menurut cita rasa masing-masing termasuk bangsa, warna rambut dan saiz payu dara manakala Roxxxy turut dilengkapi Internet wayarles bagi menerima sokongan teknikal dan naik taraf perisian.

Buat masa ini, TrueCompanion juga sedang membina robot seks lelaki bernama Rocky. - AFP
 
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101
camne leh jadi pemalu tu..
 

iamloco

Super Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
9,810
Reaction score
114
Points
73
orang yg beli ni mesti ade sakit mental atau kemaruk sgt nak.......
 

ykenobi

Super Active Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
6,422
Reaction score
14
Points
65
wow..nt tak lama lg ade la org jual kt cg nie..hehehe..
 

bijakasb

Fun Poster
Joined
Dec 12, 2009
Messages
889
Reaction score
39
Points
25
dahsyatlah...pada aku robot nie jgn jual kat malaysia.rosak akhlak muda mudi nanti..
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
buang duit jek 27k.. baik pinang anak dara bayar hantaran buat kenduri pun lepasss tuu.. :)) :))
 

alliyaz

Active Member
Joined
May 11, 2009
Messages
1,764
Reaction score
2
Points
25
org gila sek jer beli natang ni..
 

eh?

Super Active Member
Joined
Dec 7, 2009
Messages
8,643
Reaction score
73
Points
70
fuyoh..maju betul teknologi skrg
sampai fungsi wanita dah dirobotkan
ada ke yg sanggup bayar RM24k tu hanya utk seks dgn mesin?
 

saifulkoy

Fun Poster
Joined
Apr 1, 2009
Messages
627
Reaction score
9
Points
15
perghhh...
mmag xleh bla..
msti kuat rembes nnti..
hahahahha
 

BelalangTempur

Fun Poster
Joined
Sep 3, 2009
Messages
923
Reaction score
24
Points
15
wah.. teknologi yg menjadi perhatian ramai nih..
lpas ni jgn la ada plk org malaysia yg nak cube2
berasmara dgn patung.. he3..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register