BTC USD 52,454.2 Gold USD 1,684.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Roboh Masjid : Yahudi tiru perangai laknat UMNO

CG Sponsors




kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
Semoga Allah melaknat mereka yang meroboh dan menghancurkan rumah-Nya

Hari ni satu dunia menyaksikan kelaknatan tentera Yahudi Zionis yang merobohkan sebuah Masjid di Nablus, Palestine.

Rupa Masjid yang dirobohkan oleh Yahudi Laknatullah :


Great Mosque of Nablus, Palestine




Rejim Zionis roboh masjid di Tebing Barat
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/RejimZionisrobohmasjiddiTebingBarat/Article

2010/11/27
RAMALLAH: Pihak berkuasa Israel kelmarin memusnahkan sebuah masjid di Tebing Barat atas alasan ia dibina secara haram meskipun tidak menjelaskan mengapa sekarang tindakan itu diambil sedangkan rumah ibadat itu wujud sejak 1967.

Ahmed Al-As’aad, pegawai pemantau aktiviti penduduk Palestin di Tebing Barat berkata, sekumpulan pegawai Yahudi tiba di kampung Yarza dan memusnahkan masjid terbabit.
Mereka adalah pegawai Pentadbiran Awam Israel, sebuah jabatan tentera bertanggungjawab bagi koordinasi hal ehwal awam di Tebing Barat
Beliau berkata, beberapa pegawai Israel tiba di Yarza, tenggara Jenin dan mengisytiharkan kampung terbabit zon tentera tertutup untuk menghalang penduduk Palestin membantah terhadap pemusnahan masjid yang dibina pada 1967.

Ahmed berkata, penduduk kawasan terbabit mempunyai dokumen membuktikan masjid itu dibina pada 1967.

Pegawai terbabit berkata penduduk membesarkan masjid itu dengan dua bilik tambahan untuk memenuhi tuntutan penduduk yang semakin bertambah.

Yarza menempatkan sejumlah 200 penduduk Palestin yang bekerja sebagai petani dan penternak biri-biri.
Pentadbiran Awam Israel berkata, masjid itu dimusnahkan kerana ia dibina di Kawasan C tanpa lesen yang sah dari pihak berkuasa Israel. Katanya, rakyat Palestin biasanya membina masjid mereka di kawasan A dan B.

Menurut Perjanjian Oslo, Kawasan A adalah di bawah pentadbiran dan kawalan keselamatan Palestin tetapi di bawah keselamatan Israel manakala kawasan C adalah di bawah kuasa penuh Israel. – Agensi

=======================

Ini pula kejadian laknat roboh Masjid oleh Yahudi Melayu @ UMNO di Malaysia..

Tragedi Masjid Bujal, Terengganu..









UMNO memang celaka.
 
Sponsored Post

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
125
Points
123
hebat umno..yahudi pun leh tiru diaorg :))
 

syafsp

Passed Away
Joined
Mar 31, 2009
Messages
2,932
Reaction score
558
Points
71
aku dengar cita, yang drebar trektor tu sampai menangis, tak sggup nak roboh kan... :-? :-?
 

lah7257

Active Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
1,971
Reaction score
5
Points
25


Dan siapakah yang lebih aniaya dari orang-orang yang menghambat masjid-masjid Allah , daripada akan disebut padanya namaNya , seraya berusaha mereka pada meruntuhkannya ? Mereka itu tidaklah akan masuk kedalamnya, melainkan dengan ketakutan. Untuk mereka di dalam dunia ini adalah kehinaan, dan untuk mereka di akhirat adalah azab yang besar. Surah Al-Baqarah ayat 114.
 

dragger

Super Active Member
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
roboh masjid di tmpt ramai org Islam. lps tu p buat kt Pulau yg xdak org. mmg bijak.Puak Yahudi pn xleh tiru.
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,250
Reaction score
28
Points
70
Nak buat mcmana. Yahudi APCO kan penasihat UMNGOK.
 

murabbiy

Banned
Joined
Sep 16, 2010
Messages
592
Reaction score
8
Points
15
Lahawlawalaquwwataillabillahil aliyyilazim..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
jahat tol la ... ~X(
 

kentahici

Fun Poster
Joined
Jan 21, 2009
Messages
207
Reaction score
0
Points
10
Allah Maha Besar. Allah Maha Mengetahui dari hati-hati mereka.:(
 
Sponsored Post
Top
Log in Register