BTC USD 60,460.5 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

RM 10k boleh beli berapa kg gold??!!

montyashley

Junior Member
Joined
Nov 3, 2010
Messages
93
Reaction score
0
Points
6
nak tanya dengan RM 10k (hehe baru menang dari petronas jangan marah ye) boleh beli berapa kg emas dan nak beli dekat mana huh?? mula mula nak tukar USD tapi sekarang dah jatuh nilai...emas jarang jatuh nilai kan....
 
Sponsored Post

unos9914

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2010
Messages
881
Reaction score
1
Points
15
kalo emas 999.9 xsmpai 1 kilo pn boleh...1/2 kg pn xdpt...
 

antudegil

Active Member
Joined
Feb 25, 2006
Messages
1,790
Reaction score
103
Points
33
pegi tanya dengan cikgusimple tahu la dia berapa gram dapat dgn 10K tu. :D
 

VertiLo

Active+ Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
3,613
Reaction score
31
Points
30
10k leh dpt 2oz dlm 60grm +/- emas 999.9 jer... itupun dah maksimum tu... kalo pandai buat pajakan islam leh dpt dlm 100grm emas 999.9
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
Tahniah bro...menang petronas yer..hehehe...aku ni bila la nak menang...huhuuuuh
 

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
Abis Petronas kekah duit rakyat.... Bagi free kat semua orang... Pastu minyak naik harga.... Siot tol.....
 

mattop

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
tahniah... tak menang muto? wekekekke
 

a2emay

Active+ Member
Joined
May 14, 2010
Messages
4,952
Reaction score
22
Points
25
Abis Petronas kekah duit rakyat.... Bagi free kat semua orang... Pastu minyak naik harga.... Siot tol.....

tak abis-abis politik! hahaha:eek::eek:

nak tanya dengan RM 10k (hehe baru menang dari petronas jangan marah ye) boleh beli berapa kg emas dan nak beli dekat mana huh?? mula mula nak tukar USD tapi sekarang dah jatuh nilai...emas jarang jatuh nilai kan....

beli kat kelantan kot murah sikit...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register