rima melati n marcell akn berkahwin

CG Sponsors




haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
diorg ni bakal kawin tahun depan....
itu ja yg aku tau....
klu da sapa2 da maklumat lg ....
sila inform k.....






[/QUOTE]





 
Last edited:
Sponsored Post

ayie85

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2008
Messages
359
Reaction score
0
Points
10
suka sgt marcell ms nyanyi lagu ngn shanty dulu...
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120


Marcel & Rima Melati ..

Adalah satu sumber yang rapat dengan pasangan itu memberitahu pasal perancangan perkahwinan mereka dalam masa terdekat. Tahun ini juga mereka akan kahwin.
Biasalah ada yang terkejut dan ada yang gembira bila dengar perancangan penyanyi Indonesia dan pelakon yang berasal dari Singapura itu mendirikan rumah tangga.
Ada yang tanya... sudahkan Marcell memeluk agama Islam kerana Rima tu agamanya Islam dan Marcell pula penganut Budha.
"Mereka akan kahwin tapi Marcell tetap dengan agama asalnya," kata sumber tersebut kepada Mangga Muda.
Macam mana tu? Nanti timbul cerita sensasi pula. Kalau di Malaysia tak bolehlah mereka berkahwin. Agaknya mereka akan kahwin di Indonesiolah.
Di Indonesia perkahwinan campur banyak dilakukan dan ia boleh diterima oleh masyarakat sama. Ramai juga artis yang kahwin walaupun mereka berlainan agama.
Tunggulah perkembangan Marcell dan Rima pasal perkahwinan mereka nanti.






 

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
pompuan nih belakon dlm cter 'dendam' tv3 tu ke?....amik la marcell...tahniah2..ngehngehngeh
 

ayie85

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2008
Messages
359
Reaction score
0
Points
10
suka sgt marcell ms nyanyi lagu ngn shanty dulu...
 

haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
yup mmg dia yg blakon dlm cita DENDAM
 

azri1984

Fun Poster
Joined
May 13, 2008
Messages
223
Reaction score
1
Points
15
klu tgk dr gmbr....
mesranya mcm dah kawin 20 tahun..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register