BTC USD 49,931.6 Gold USD 1,785.23
Time now: Jun 1, 12:00 AM

rim kete bengkok bole repair ke

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
4,002
Reaction score
1,626
Points
101
rim kete aku bengkok la ...agak agak bole ratakan balik x ?
how much ye
 
Sponsored Post

Mr Ozu

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2010
Messages
4,866
Reaction score
20
Points
25
boleh..g tnya kdi rim..harga xtau..
 

Genetics

Fun Poster
Joined
Jan 6, 2011
Messages
115
Reaction score
0
Points
10
Tgk bengkok dia mcm mana..kalau parah sgt MUNGKIN tak boleh di repair..tp kalau rasa rim tu fixable boleh je biking. Saya dulu kena RM 60.00 siap touch-up, tp saya minor je bengkok nya (Still boleh nampak dgn mata kasar)

Sekian.
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,081
Reaction score
234
Points
73
rs aritu ade tnya rm50 satu rim kalo x silap..
 

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
4,002
Reaction score
1,626
Points
101
belah belah ipoh ...mana yang murah repair rim ....aritu aku tanya kedai dia nak 160 hinggit ...mahal tol
 

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
4,002
Reaction score
1,626
Points
101
Tgk bengkok dia mcm mana..kalau parah sgt MUNGKIN tak boleh di repair..tp kalau rasa rim tu fixable boleh je biking. Saya dulu kena RM 60.00 siap touch-up, tp saya minor je bengkok nya (Still boleh nampak dgn mata kasar)

Sekian.

macam mana minor tu bro ...
 

zanuar

Banned
Joined
Oct 14, 2009
Messages
4,911
Reaction score
114
Points
33
selalunya ketuk sendiri jer...
 

budak_design

Active Member
Joined
Jun 27, 2010
Messages
1,815
Reaction score
2
Points
25
gi hantar kedai kat sunway.....aku xthu la kt area mane..mmg kedai tu yg bakar rim...kalau hantar kedai lain dia hantar situ gk lepas tu dh tentu dia makap sikit....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register