Rihanna Tolak Bergambar Bogel

CG Sponsors




AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
Rihanna Tolak Bergambar Bogel

BIARPUN penyanyi popular Rihanna sering tampil dengan berpakaian seksi mengakui tidak mahu beraksi bogel demi wang semata-mata.

Penyanyi lagu Umbrella itu memberitahu pendiriannya untuk tidak bergambar bogel sekalipun ditawarkan dengan sejumlah wang yang banyak.

“Jika saya harus berbogel bukan semata-mata untuk duit. Saya ada pendirian saya sendiri,” kata Rihanna seperti dipetik dari Showbizspy.com.

Rihanna juga baru sahaja menolak tawaran majalah Playboy yang meminta dia untuk beraksi menghirahkan untuk majalah tersebut.

“Saya ditawarkan untuk berbogel di majalah tersebut dan mereka menawarkan dengan sejumlah bayaran yang agak tinggi untuk gambar tanpa sehelai benang,” ujarnya.

Dia juga menegaskan enggan mempamerkan tubuhnya secara umum kerana tidak mahu menjatuhkan maruah keluarganya. Perkara yang sama juga telah dinyatakan pada tahun 2008 lalu.

“Ibu akan membunuh saya jika saya bergambar bogel,” katanya.
http://mstar.com.my/hiburan/cerita....star_hiburan/20101119123945&sec=mstar_hiburan
 
Sponsored Post

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
malas nak amik tau, merosakkan je
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
290,525
Reaction score
12,171
Points
2,376
betui ka ni hang x nk bogel
kalau betui baguih la
 

kaYaIlmu

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
kalau kau bogel pun ,ak xselera nak tengok kot...hehehehe... :D
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
kalau dia bogel ni..ish2 mesti berminyak dah bergetah.. :eek:
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
waktu mula2 baru nak naik dlu dalam taun 2005 camtu aku ingt lagi, lagu umbrella dia yang buat dia popular, mase ni muka dia semua nampak cam baik2 lagi, tapi sekarang nan hadoooooo!!
 

ahchan

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2010
Messages
2,744
Reaction score
2
Points
25
rihanna pn tolak bergambar bogel
artis mesia takde sape suh amik pic bogel
aleh2 dh ade je
amik sendri, ahahahahahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register