BTC USD 39,026.5 Gold USD 1,813.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Remaja Koma Selepas Di Buli & Dera

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
84,033
Reaction score
13,742
Points
1,906
Kes jenayah macam ni Peguam mangsa tak boleh mohon jadi pencelah ke? Utk jadi pemerhati

tn pelitaminyak, kalau apply pun utk jadi pemerhati je. dan bukan pencelah
klu pemerhati, peguam hanya memerhati perjalanan kes
klu pencelah, dia boleh mencelah tanya semasa prosidng mahkamah tgh berjalan

namun kebiasaannya, peguam mangsa jarang mohon utk jadi pemerhati. sebab DPP sendiri bertindak utk kepentingan masyarakat iaitu mangsa
sudah tentu DPP akan buat kerja sehabis baik utk masyarakat
 
Sponsored Post

pinjamankereta2013

Active Member
Joined
Feb 8, 2013
Messages
1,757
Reaction score
300
Points
51
Bagi hukuman semaksima mungkin pada semua yg terlibat
Mmg pua.ka buat org sampai nie
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,195
Reaction score
1,243
Points
111
tn pelitaminyak, kalau apply pun utk jadi pemerhati je. dan bukan pencelah
klu pemerhati, peguam hanya memerhati perjalanan kes
klu pencelah, dia boleh mencelah tanya semasa prosidng mahkamah tgh berjalan

namun kebiasaannya, peguam mangsa jarang mohon utk jadi pemerhati. sebab DPP sendiri bertindak utk kepentingan masyarakat iaitu mangsa
sudah tentu DPP akan buat kerja sehabis baik utk masyarakat
Sebenarnya apa lagi yg keluarga simati nak........ Siap mogok lapar lagi........ Kes masih bicarakan........ Tak kan kes jenayah masih bicara nak minta pampasan ke?
 

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,938
Reaction score
1,925
Points
151
Sebenarnya apa lagi yg keluarga simati nak........ Siap mogok lapar lagi........ Kes masih bicarakan........ Tak kan kes jenayah masih bicara nak minta pampasan ke?
Betul tu bro. Dia nak pampasan dari siapa?
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
38,564
Reaction score
2,866
Points
206
yang culik mangsa tu semua pengikut LGBT ke?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register