[Rekomen] Peminat jam tangan branded, ciplak, tahan lama etc.

Recommended Brokers


boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,562
Reaction score
279
Points
131
Susah juga nak rekemen sbb aku dah lama tak tukar jam dari 2010. Beli gshock ori RM250 masa tu, tahan sampai sekarang dok pakai yang tu hari2 selama 8 tahun lebih. Cuma dah tukar tali baru la sbb dah lusuh.
 
Sponsored Post

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,070
Reaction score
279
Points
41
Skmei jam murah paling tahan lasak. Better dr beli jam ciplak. Lagi satu naviforce pon oke jugk. Aku support skmei. Durability tinggi. Klau pasal water resistant mmg tayah risau. Design pon ada yg lawa2. Kebnyakan design skmei walaupon bnyak cilok, tp quality cantik.
Naviforce design dia ok.. cuma setakat pakai skrg ni nampak mcm dia xtahan sangat...

Nak try skmei pon lawa2... kalau casio kompem tahan.. design biasa2 boleh la beli.. kalau yg hebat2 nu mahal sangat
 

BRAVOZULU

Active Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
1,513
Reaction score
139
Points
33
tahun lepas dapat bungkusan dari jepun, terkejut gak, ingatkan siapa yg bagi rupanya anak aku belikan jam dari sana, bila check kat JPO harganya sentap gak laaa
 

Ardy

Active Member
Joined
Jun 15, 2010
Messages
1,910
Reaction score
112
Points
68
aku guna mcm ni ha...



skmei terbaeik. harga RM20 je shopee. cuma kekadang time 12 jam jadi 24jam. tertekan kot
 
Sponsored Post
Top
Log in Register