BTC USD 19,612.4 Gold USD 1,701.45
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Red lorry , yellow lorry

12daily_pro

Active+ Member
Messages
3,705
Joined
Dec 11, 2005
Messages
3,705
Reaction score
31
Points
30
RED LORRY , YELLOW LORRY


cuba korang sebut ayat kat atas ulang2 ... kasi sebut 4 kali suda... klau bleh sebut dengan baik korang mmg hebat ... :D
 
Sponsored Post

azarulez

Super Active Member
gem
Messages
8,364
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,364
Reaction score
1,155
Points
151
senang jerk task ni..blh je aku sebut..:eek::eek::eek:
 

kizuro

Active+ Member
Messages
3,795
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
she sell sea shell at the sea shore
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
gem
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:))
 

kapak

Legendary Member
gem
Messages
19,638
Joined
May 30, 2008
Messages
19,638
Reaction score
266
Points
131
ku kikis kuku kaki kiri ku
 

kancil biru

Legendary Member
gem
Messages
11,642
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,642
Reaction score
1,100
Points
191
hahah x sangka aku hebat sb aku leh ja sebut dekat 9 kali hahhah nie kira super hebat kot hahah.. ada sapa berani nk mencabar lebih dari rekod
 

gihaz

Active Member
Messages
1,468
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
aku dah lebih 10 kali dah sebut ok jer...aku sebut slow2, biar lambat asalkan selamat x tersasul... hehe
 

USD

Active+ Member
Messages
2,780
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Aku pun ok je...tapi aku translate ke BM...Lori Merah, Lori Kuning..ok...lajuuu
 

watakutama

Super Active Member
Messages
5,899
Joined
Oct 29, 2007
Messages
5,899
Reaction score
19
Points
65
hahah x sangka aku hebat sb aku leh ja sebut dekat 9 kali hahhah nie kira super hebat kot hahah.. ada sapa berani nk mencabar lebih dari rekod

aku nak tanya ko..apa pasal dgn sewenang-wenang nya ko kasi "groan" kat kapak?

sori le aku bertanya..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register