Red lorry , yellow lorry

CG Sponsors




12daily_pro

Active+ Member
Joined
Dec 11, 2005
Messages
3,705
Reaction score
31
Points
30
RED LORRY , YELLOW LORRY


cuba korang sebut ayat kat atas ulang2 ... kasi sebut 4 kali suda... klau bleh sebut dengan baik korang mmg hebat ... :D
 
Sponsored Post

azarulez

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,354
Reaction score
1,152
Points
151
senang jerk task ni..blh je aku sebut..:eek::eek::eek:
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
she sell sea shell at the sea shore
 

azarulez

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,354
Reaction score
1,152
Points
151
she sell sea shell at the sea shore
ape ni main BI..try yg melayu plak..


cuba sebut nama 2 burung ni banyak kali kalau blh..

ketitir tekukur..

:)):))
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:))
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,625
Reaction score
263
Points
131
ku kikis kuku kaki kiri ku
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
hahah x sangka aku hebat sb aku leh ja sebut dekat 9 kali hahhah nie kira super hebat kot hahah.. ada sapa berani nk mencabar lebih dari rekod
 

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
aku dah lebih 10 kali dah sebut ok jer...aku sebut slow2, biar lambat asalkan selamat x tersasul... hehe
 

USD

Active+ Member
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Aku pun ok je...tapi aku translate ke BM...Lori Merah, Lori Kuning..ok...lajuuu
 

watakutama

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2007
Messages
5,896
Reaction score
19
Points
65
hahah x sangka aku hebat sb aku leh ja sebut dekat 9 kali hahhah nie kira super hebat kot hahah.. ada sapa berani nk mencabar lebih dari rekod
aku nak tanya ko..apa pasal dgn sewenang-wenang nya ko kasi "groan" kat kapak?

sori le aku bertanya..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register