Raya: ADAKAH INI MERIAM YG TERBESAR..??

CG Sponsors




malayneums

Active+ Member
Joined
Feb 29, 2008
Messages
4,853
Reaction score
4
Points
25
gilo weh... ini nak bakar mau nyorok blkg pokok ni takut meletup berkecai mcm bom atom plak...
 
Sponsored Post

Semambu_Hijau

Freshie
Joined
Sep 5, 2010
Messages
47
Reaction score
0
Points
6
Fuh, memang dasat. Tahun depan nak buat
meriam dari kete kebal yg ditukunkan...heheh
 

iamdenis

Fun Poster
Joined
Sep 15, 2010
Messages
334
Reaction score
0
Points
10
kenape la susah2 sgt nak buat meriam ni..

nak belah batang kelape
nak korek isi batang kelape..
nak cantomkan lagi
nak ikat lagi..
kemun gkinan 50% akan pecah

dahlah buat time puase lak tu..

kan senang kalu pakai palong jambatan..
lagi besar n kuat bunyi
ahha.gaya cm da bpengalaman je?? :))
 

mustopa_a

Legendary Member
Joined
Apr 9, 2008
Messages
12,098
Reaction score
73
Points
120
kenape la susah2 sgt nak buat meriam ni..

nak belah batang kelape
nak korek isi batang kelape..
nak cantomkan lagi
nak ikat lagi..
kemun gkinan 50% akan pecah

dahlah buat time puase lak tu..

kan senang kalu pakai palong jambatan..
lagi besar n kuat bunyi
hahaahhahha.. terbaikk
 
Joined
Oct 9, 2009
Messages
640
Reaction score
6
Points
15
dulu aku buat meriam pakai tin cat jer..nasib baik selamat beraya..skrg aku dah retired dah main meriam nie..dgr lagu raya jer skrg nie...
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,403
Reaction score
392
Points
131
lagi beso meriaom tu lagi banyak kabaik dia
 
Sponsored Post
Top
Log in Register