Raya: ADAKAH INI MERIAM YG TERBESAR..??

CG Sponsors




Sponsored Post

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
wow... btg nibung tuh... terbaaaeeekkk....

kebabowwww.....
 

jengkol

Active Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
1,415
Reaction score
0
Points
20
kenape la susah2 sgt nak buat meriam ni..

nak belah batang kelape
nak korek isi batang kelape..
nak cantomkan lagi
nak ikat lagi..
kemun gkinan 50% akan pecah

dahlah buat time puase lak tu..

kan senang kalu pakai palong jambatan..
lagi besar n kuat bunyi
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,958
Reaction score
639
Points
161
kenape la susah2 sgt nak buat meriam ni..

nak belah batang kelape
nak korek isi batang kelape..
nak cantomkan lagi
nak ikat lagi..
kemun gkinan 50% akan pecah

dahlah buat time puase lak tu..

kan senang kalu pakai palong jambatan..
lagi besar n kuat bunyi
kadang2 tu yg tradisional lagi mantap beb...

cili blender dgn cili giling mana lg sedap??
 

girlsilver

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 1, 2009
Messages
10,744
Reaction score
194
Points
123
perggghhh hebat2....ni kot yg perang meriam kat kuala kangsar tu :)):))
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,440
Reaction score
4,231
Points
196
besarnya.... masta punya ke..

ini mau 1kg karbait kena letak :))
 

fyzReE

Active Member
Joined
Apr 3, 2007
Messages
2,009
Reaction score
2
Points
25
mak oi..sape yg brani main ni..dasatt...
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
macam nak g brperang....hebatnyer...cam buang masa je wat meriam ni...hehehe
 

cdan

Active+ Member
Joined
Aug 8, 2006
Messages
4,382
Reaction score
367
Points
41
ni batang sagu rumbia....
yg lapik dia tu batang kelapa...
betul ke meriam nii...
mau 5kg kabaid sekali hantam...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register