BTC USD 48,175.9 Gold USD 1,754.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Rantau Panjang : Anda seakan berada di Thailand

Sponsored Post

wandotshop

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jul 2, 2010
Messages
2,022
Reaction score
12
Points
25
Gi lah Kale Kubor.. :) (Pengkalan Kubor) Tumpat.. naik motor boat pi seberang :) .. pi kejap je... (ambe pernah gi :) ..Over river...kita tak panggil oversea..sbb merentasi sungai je :)... Gi alik nung sedak jugak :) lagi banyak barang :)...
 

redcloud

Active+ Member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
2,516
Reaction score
222
Points
43
kat pengkalan kubur lagi murah rase ye..

tahun lepas pi rantau panjang ngan pengalan kubur..

vote for pengkalan kubur sebab kwas ye tersusun
 

mazri_myie

Active+ Member
Joined
Mar 7, 2010
Messages
4,288
Reaction score
255
Points
41
kat pengkalan kubur lagi murah rase ye..

tahun lepas pi rantau panjang ngan pengalan kubur..

vote for pengkalan kubur sebab kwas ye tersusun

pengkalan kubur dkt umah aku..rantau panjang pon tak jauh mana jugak.aku dgr pon mcm tu la..lama dah tak pi pengkalan kubur, rantau panjang pon skali skala je pi cari jersi
 

mazri_myie

Active+ Member
Joined
Mar 7, 2010
Messages
4,288
Reaction score
255
Points
41
Gi lah Kale Kubor.. :) (Pengkalan Kubor) Tumpat.. naik motor boat pi seberang :) .. pi kejap je... (ambe pernah gi :) ..Over river...kita tak panggil oversea..sbb merentasi sungai je :)... Gi alik nung sedak jugak :) lagi banyak barang :)...

kawe pernoh..naik bot tambang gi Takbai.tp kalau sana..beli satu2 mcm mahal balik..baik beli kat pengkalan kubur.kalau pi takbai..beli borong murah ler
 

TokCu

Legendary Member
Joined
Jul 25, 2011
Messages
11,155
Reaction score
539
Points
161
ni ambo nok royat seket....
bakpo dok soho rata panje supo tailen nyooo...???

jame ritu, rata panje tu sapa la ko naro pah tu sapa ko grik, tu namo negeri dio Legeh. Legeh tu dok dale Ttani....

nya wak mujo, masa nok kora lukis peto nge uko sepade nya wat dok belago siku. jadinyo rata panje tu nya letok alek Klate... ni crito tahun 1910/11. hok tu jah ambo nok royat...
 

arizo razzo

Active+ Member
Joined
Nov 23, 2011
Messages
2,523
Reaction score
86
Points
30
klu time cuti sekolah macam sekarang ni mmg penuh sesak la pekan rantau panjang.. 80% pembeli luar dari kelantan, memang masyuk la peniaga kat sana..

itu yg pelik, 80% dari luar kelatan, tapi diorng ni la gak yg duk kutuk kelatan mundur, tak maju, tapi bila nak beli barang 5-6 biji bas masuk kelantan buat rombongan, tak paham betul aku, huhuhuhuu
 

balang

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2009
Messages
7,487
Reaction score
98
Points
80
best ni pegi rantau panjang..tapi macam takdo apo pun..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register