BTC USD 23,168.6 Gold USD 1,928.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Ramai wanita elak diajak berkenalan lelaki Kelantan

Sponsored Post

sranua

Fun Poster
Messages
765
Joined
Jul 25, 2012
Messages
765
Reaction score
266
Points
41
1992 bossku ..
zaman makan free kat dewan makan ...
nasi + lauk + sayur + buah ...
Hari Jumaat paling ditunggu, kalau tak aiskrim dalam cup, mesti epal. Mat Pantai Timur yg tak suka ke dewan makan pun masa ni lah nampak beratur. Maklumlah nasi merah ayam tomato. Sebelum ni belagak..takmo makan ikan jeket. Time aku ada 3 org bdk uzbekistan. Diorang kalau turun dewan..habis 2-3 bantal roti ditapaunya. Nak buat mcm mana roti makanan ruji diorang.
 

stonz

Super Active Member
gem
Messages
6,044
Paid Membership
Joined
Sep 18, 2008
Messages
6,044
Reaction score
531
Points
121
Hari Jumaat paling ditunggu, kalau tak aiskrim dalam cup, mesti epal. Mat Pantai Timur yg tak suka ke dewan makan pun masa ni lah nampak beratur. Maklumlah nasi merah ayam tomato. Sebelum ni belagak..takmo makan ikan jeket. Time aku ada 3 org bdk uzbekistan. Diorang kalau turun dewan..habis 2-3 bantal roti ditapaunya. Nak buat mcm mana roti makanan ruji diorang.
uitm arau jugak ke?
 

sranua

Fun Poster
Messages
765
Joined
Jul 25, 2012
Messages
765
Reaction score
266
Points
41
uitm arau jugak ke?
Tak..ITM Lendu, Melaka tahun 1995-1997. Budak Uzbekistan tu datang belajar di ITM sebab negara diorang baru habis perang Bosnia...jadi atas dasar Tn M nak membantu, ada syarikat korporat yg melabur di sana. Sebagai syarat, kena ambik pelajar sana dan belajar di Malaysia.
 
Sponsored Post

Top
Log in Register