BTC USD 51,636.8 Gold USD 1,681.41
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Rakyat rindukan pemerintahan zaman pemerintahan Tun Mahathir - Lim Guan Eng

CG Sponsors




maikel

Active Member
Joined
Feb 1, 2011
Messages
1,919
Reaction score
173
Points
33
Sejak "Langkah Kejang", aku dah tak caya dah dengan dia.

Pecat TSKI bila TSKI tak nak kasi duit kerajaan negeri untuk PKR guna.
ko sorang je yang x caya sebab maklumlah berfikiran kampung ....tengok abis PAS kena flush kluar dari berpuluh krusi tinggal 1 je kat Selangor ...semua org menyokong langkah kajang tu
 
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,799
Reaction score
1,884
Points
201
Memperjuangkan Islam = Otak Kampung

ko sorang je yang x caya sebab maklumlah berfikiran kampung ....tengok abis PAS kena flush kluar dari berpuluh krusi tinggal 1 je kat Selangor ...semua org menyokong langkah kajang tu
 

maikel

Active Member
Joined
Feb 1, 2011
Messages
1,919
Reaction score
173
Points
33
mmg ramai yg x suka dia.. lebih2 lg yg pro anwar..

tapi perbuatan burukbn bn melebihi kebencian segala2nya.. maka tun la yg jd pilihan
Ramai benci Najib & Hadi je
 

d_conan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 24, 2011
Messages
24,174
Reaction score
866
Points
161
Ada beza memperjuangkan Islam dan menunggang Islam macam PAS
ko tgk je la nanti mcm mana depa memperjuangkan islam. nk ckp skrg pun x guna lagi sbb masih awal
 

maikel

Active Member
Joined
Feb 1, 2011
Messages
1,919
Reaction score
173
Points
33
ko tgk je la nanti mcm mana depa memperjuangkan islam. nk ckp skrg pun x guna lagi sbb masih awal
selangor dah tolak penunggang islam ni ....bulan posa ni takde la lagi azli taliban, mokhtar senik bg kuliah kat surau aku lagi ...dusuki pon bole balik kelantan jaga terus kubur macam hari tu
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,230
Reaction score
2,050
Points
206
selangor dah tolak penunggang islam ni ....bulan posa ni takde la lagi azli taliban, mokhtar senik bg kuliah kat surau aku lagi ...dusuki pon bole balik kelantan jaga terus kubur macam hari tu
Dgrnye lge bagi ceramah nnt
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,490
Reaction score
2,544
Points
201
GUAR CHEMPEDAK - Rakyat kini 'dahagakan' corak pemerintahan Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad bagi menyelamatkan Malaysia.

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, gelombang kebangkitan rakyat untuk melakukan perubahan dengan menumbangkan BN tidak dapat dinafikan lagi.

Beliau berkata, ini dapat dilihat dengan kehadiran rakyat yang hadir pada ceramah Harapan siri Jelajah Selamatkan Negara di Guar Chempedak, malam tadi.

"Walaupun hujan, ramai orang datang. Saya tahu ini kerana kita dahagakan perubahan, kerana kita dahagakan sebuah kerajaan yang bersih dan menjaga rakyat," katanya sambil disambut dengan sorakan gemuruh mereka yang hadir.

Sebahagian pengunjung yang hadir malam tadi.
Menurutnya, rakyat mahu lihat BN tumbang pada PRU kali ini bagi memastikan kehidupan kembali baik.

"Jika Harapan menang tadbir negara kita akan hapuskan GST serta-merta kerana ia hanya akan terus menyusahkan rakyat," katanya.

Guan Eng berkata, beliau yakin Mahathir mampu untuk menyelesaikan kepincangan yang wujud ketika ini.

"Kita perlu berusaha menggantikan BN dengan pentadbiran Harapan kerana rakyat sudahpun yakin dengan kewujudan kita," katanya.

hahahahah sebelum PRU hari tu........rakyat pun dah tahu...mu buat kerja apa ah eng.....hahaaha...sembang bak kut teh lah,....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register