BTC USD 48,117.4 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

rakyat malaysia lebih suka menggunakan internet dalam isu pendidikan

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,566
Reaction score
4,266
Points
196
Tadi cari kat google perkataan isu, aku ingatkan isu semasa perkara banyak yang dibincangkan di internet.

Tapi bila dilihat statistik dari web carian, rakyat malaysia juga banyak menggunakan internet dalam isu pendidikan yang mendapat carian ke-2 paling tinggi. :eek:

ty87978pp9.jpg


Aku tak pasti siapa golongan yang membuat carian sebegini..... guru, mahasiswa atau ibu bapa. :-?

sapa ada info.

b37567kv5.jpg


Rakyat malaysia lebih peka dgn isu semasa dan cg pilihan utama :)cgrock



 
Sponsored Post

infosinar

Active+ Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
3,723
Reaction score
4
Points
35
perkembangan yg positif..
tp jgn plk pljr2 kita ni guna internet utk prkara negatif..
apa2pun sybas CG..
bangga jgk aku jd warga CG ni..
 

silverchair959

Legendary Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,071
Reaction score
90
Points
125
aku guna internet nak memorum jer hehehe...takder lah...internet aku paling addict skang nih ngan google map...syok woo tau jln2 rahsia hehehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register