BTC USD 48,122.9 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

rakyat israel sokong palestin? kita bagaimana?

israel vs palestin>>>>>>> anda sokong yg mana?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

qaz123

Super Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
assalamualaikum...

percaya tak korang yg rakyat israel pon sokong palestin? ape pendapat korang apabila ada dikalangan kita(umat islam)pula yg sokong israel atas ape2 alasan sekalipon...

bukan ape...sebab u all sendiri nampak kat cg ni pon ada beberapa karektor yg menyokong israel ni walaupon bkn secara terang2an...agak2 kenape diorang buat begitu? adakah kerana dapat byrn,atau kene paksa atau kenape? ni ada skit buah hati kepada mereka2 yg menyokong tindakan israel tu...sedangkan rakyat israel sniri pon sokong palestin...xkan kita nak sokong israel?~X(~X(~X(

untitled-4.jpg


sila vote...
 
Last edited:
Sponsored Post

nuex

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
bagi aku israel baik pun mcm anjing yg baik...

tetap anjing...
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
mmg la...
sbb kt israel pon ade
gak org yg beragama lain....
bkn 100% yahudi kt sana...
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
96
Points
120
rakyat Israel bukan 100% Yahudi...
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
tu la pasal yg melakukan pembunuhan ni puak zionist....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register