Rakan Niaga Getah, Keuntungan Dijamin 7-10% Sebulan

Recommended Brokers


Sponsored Post

samuelkie

Active Member
Joined
Sep 18, 2006
Messages
1,283
Reaction score
3
Points
25
Saja nak tanya .. Investor yang JV yang mula mula masuk dah dapat hasil ke belum ekk?.. Hmmm aku hanya tguu dan lihat program2 macam ni .. dah puas aku belajar dari kesilpan ...
Dah agak dari dulu.. program JV mintak kongsi modal ni takkan bertahan lama... belajarlah dari sejarah ...Kalau tak kena scam 2 kali bukan melayu namanya...
 

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,155
Reaction score
48
Points
70
Aku dah mam.pos rm 50k, campur kawan2 aku 430k semua hangus psl getah. Jv ngan co kawan jnji bg min 5% sebulan. Lepas 4 bulan ngan modal2 hancus. Siap ada aggremnt..dan salah sorang kawan aku tu lowyer lg. pun xleh wat ape2..adei
Bengang bila pikir2...
Tp bila ingat rezeki hak Allah, Dia bg kita pegang utk uji kita.. Hati aku sejuk la sket.
Kalo ingat skali eiii..
Post yg ke 6 ni dah warning siap2 dah korang tp biasalah korang kan boddoh senang kena tipu :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register