Rakaman Suasana Haji Pada Tahun 1953 Ini Bawa Anda 60 Tahun Kebelakang

CG Sponsors




Sponsored Post

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,841
Reaction score
210
Points
33
mengimbau kenagan lama....
 

alkeysah

Fun Poster
Joined
Apr 21, 2012
Messages
416
Reaction score
26
Points
20
mgkin ada sistem teleportation. Tp dgr citer member kepada member kepada member, dr dulu lagi ada jer yg boleh pegi mekah hasil dr ilmu jer. Naik pelepah kelapa la, harini kat sini, esok kat mekah la. Tak tahu ler tahyul ke tak.
confirm sihir.

mukjizat, karomah, maunah bukan boleh minta2.. Allah yg bagi.

Nabi yg ada mukjizat pun bukan boleh suka suki nak minta itu ini..

selain tu, pikir sendiri la.. dah tentu syaitan jin iblis yg bantu.

simple.
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,092
Reaction score
342
Points
81
Dulu-dulu kalau lelaki yang balik haji mesti ada pakai tali pinggang yang besar tu.
Kalau kena libas kat bahagian kepala dia tu, meraung jugak sakitnya.
 

akudotcom

Active+ Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
3,686
Reaction score
816
Points
81
Bertuahnya dpt pegi haji
Rukun islam ke 5
Untung jd org arab dekat
Bole buat slalu
Dpt byk pahala semayanh kat sana
 

Faizudin

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
7,351
Reaction score
1,172
Points
151
Zaman dulu nampak simple. Zaman sekarang banyak sangat bangunan besar keliling.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register