Rakaman Suasana Haji Pada Tahun 1953 Ini Bawa Anda 60 Tahun Kebelakang

CG Sponsors




Sponsored Post

hellspermaster

Active+ Member
Joined
Aug 23, 2013
Messages
2,944
Reaction score
76
Points
45
Mcm mane la agaknye 60thun akan dtg nt..
mgkin ada sistem teleportation. Tp dgr citer member kepada member kepada member, dr dulu lagi ada jer yg boleh pegi mekah hasil dr ilmu jer. Naik pelepah kelapa la, harini kat sini, esok kat mekah la. Tak tahu ler tahyul ke tak.
 

Mitokondrion

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 25, 2008
Messages
11,791
Reaction score
287
Points
131
indahnya suasana haji zaman dahulu.
 

faris_sn

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
14,317
Reaction score
12
Points
115
semoga kawan diberikan umur yang panjang serta kesihatan yg baik untuk hadirkan diri dan menjadi tetamu di Mekah..insyaallah...
 

periamuda

Super Active Member
Joined
May 30, 2009
Messages
5,907
Reaction score
65
Points
70
mgkin ada sistem teleportation. Tp dgr citer member kepada member kepada member, dr dulu lagi ada jer yg boleh pegi mekah hasil dr ilmu jer. Naik pelepah kelapa la, harini kat sini, esok kat mekah la. Tak tahu ler tahyul ke tak.
Menipu tu..nabi pun berhijrah jalan kaki.
 

periamuda

Super Active Member
Joined
May 30, 2009
Messages
5,907
Reaction score
65
Points
70
Aku suka tengok gambar lama yang dikaler semula. Sebenarnya moden jugak zaman dulu.
 

hellspermaster

Active+ Member
Joined
Aug 23, 2013
Messages
2,944
Reaction score
76
Points
45
Menipu tu..nabi pun berhijrah jalan kaki.
Itu la pasal. Kadang2 benda tak logik ni, bukan leh serkap jarang. Macam ni la. Takkan sebab baca ayat al quran boleh sembuh penyakit (Surah al-fatihah). Tak logik kan. Tapi itu la mukjizat bg yg mengetahui. Mungkin diorg tahu mukjizat ayat2 lain dalam al-quran tu. Kita bukan ahli nak ckp pasal quran. hahaha
 

TT

CG Super Hardcore Club
Gold Member
Joined
Jan 13, 2009
Messages
150,412
Reaction score
20,747
Points
1,661
arwah atok ak sempat merasa naik kapal laut pg mekah. lupa dh thn bila

klo ada yg meninggal mmg turunkan kt dalam laut je
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
264,847
Reaction score
8,906
Points
2,226
Moyang dulu g haji naik kapal
3 bulan baru sampai Mekah
Gini la suasana dulu2
 

im755

Super Active Member
Joined
Apr 27, 2006
Messages
5,046
Reaction score
85
Points
70
Tq sharing.
Patut la dulu2 bila ada title haji. Masyarakat sgt pandang tinggi.
Bukan mudah nak pegi.

Zaman sekrang ramai artis dah ada title haji. Haji nabil haji aznil haji najib hajah siti.
Hajah rosmah.
Tapi........
 
Sponsored Post
Top
Log in Register