Rakaman CCTV pergaduhan beberapa lelaki di stesen minyak

CG Sponsors




Sponsored Post

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,544
Reaction score
25
Points
70
Ni ramai ramai belasah sorang
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,521
Reaction score
1,191
Points
201
dorg pukul pakai ape tuh? pelepah kelapa ke?
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
24,171
Reaction score
1,867
Points
206
Rakaman CCTV pergaduhan di sebuah stesen minyak Petronas di Taman Cheras Perdana, Kajang, awal pagi semalam. Suspek dan punca kejadian sedang dikenalpasti.

adohai kesian btol... nmpk mcm gengster beduk mamat tu pakai parang, batu bata & penyodok pasir... apo cito brader tu? hidup laie ko

menyirap darah aku tengok, klu brani fight 1v1 lah, ni ramai2 bolehlah tunjuk samseng taikucing
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,128
Reaction score
2,601
Points
206
ni dekat shell.
petronas juga dapat nama.
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
8,724
Reaction score
634
Points
116
mamat tu bodo... dh keno katok pi bangun wat per... baring diam2 ... buat2 pengsan / mati ... xde la dorang nk cepuk lagi sbb mesti dorang cuak tgok keadaan mangsa
... ni pi duduk bsandar mcm xde pepe..lg la khinzir2 tu benggang dan cepuk lagi..
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,521
Reaction score
1,191
Points
201
Rasa nya pakai parang tu bang
issshh yer ker... kalo parang bkn kes pukul.. tuh dah kire kes tetak... tp nampak mangsa cam steady jerk.. kalo tetak dah sah pengsan sbb pendarahan..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register