BTC USD 49,356.6 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Rakam asmara dengan 5 lelaki

alisha_qistina

Super Active Member
Messages
6,412
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,412
Reaction score
257
Points
81
KUALA LIPIS: Lakonan ‘terlampau’ seorang pelajar berusia 14 tahun melakukan hubungan seks dengan lima lelaki terbongkar apabila ahli keluarganya melihat aksinya yang dirakam dalam telefon bimbit miliknya.

Dalam rakaman itu, gadis terbabit yang bersekolah menengah di sini, dilihat melakukan hubungan seks dengan lima lelaki berusia dalam lingkungan 20-an secara bergilir-gilir.

Perbuatannya diketahui ahli keluarganya selepas seorang daripadanya memeriksa fail gambar dalam telefon bimbit gadis berkenaan.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, berkata keluarga terbabit sudah membuat laporan polis di Balai Polis Merapoh, dekat sini, semalam.

Katanya, pihaknya akan melakukan penelitian dan memeriksa rakaman itu bagi memastikan kesahihannya.

Berikutan itu, katanya polis menubuhkan pasukan khas untuk mengesan lima lelaki terbabit.

“Polis akan menjalankan siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya.

Beliau berkata, berdasarkan laporan yang diterima, bapa gadis itu dimaklumkan mengenai kejadian itu oleh ahli keluarganya yang kemudian memperlihatkan rakaman aksi berkenaan.

Katanya, gadis itu membuat pengakuan terbabit dalam rakaman itu selepas beberapa kali didesak bapanya.
 
Sponsored Post

eishen

Active+ Member
Messages
3,545
Joined
Nov 26, 2007
Messages
3,545
Reaction score
82
Points
30
pulak
adoi 5 org 2...punah abis..
 

cry2nite

Permanently Banned - Multiple ID
Messages
1,944
Joined
Sep 11, 2008
Messages
1,944
Reaction score
369
Points
41
budak2 skolah skang ni ramai yg dah sangap2 belaka..
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Messages
7,437
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
sape suh rakam pakai henpon parent..kan dah kantoi!
 

mamza

Active Member
Messages
2,032
Joined
May 24, 2008
Messages
2,032
Reaction score
1
Points
30
keretapi pun boleh corner tu
 

aidil08

Active Member
Messages
1,653
Joined
Feb 28, 2006
Messages
1,653
Reaction score
5
Points
35
wah hebat tu
nak kena carik vid dia nih baru bleh confirm
 

din cacing

Active+ Member
Messages
4,324
Joined
Apr 20, 2008
Messages
4,324
Reaction score
14
Points
25
wah hebat tu
nak kena carik vid dia nih baru bleh confirm
bfm4280
lan4280

emmm...bila lag ah meng nak burc cd ni kat aku ni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register