Raja Segala Lingkup (Kings off all flops)

CG Sponsors




mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
Itulah gelaran yang diberikan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Azhar Ibrahim kepada kerajaan negeri untuk menggambarkan kegagalan dalam beberapa program sebelum ini.

Tiada apa yang boleh dibanggakan dengan kerajaan Pulau Pinang yang diterajui Pakatan Rakyat kerana banyak projek yang dilaksanakan gagal atau lingkup.

Pegang bolasepak, bolasepak lingkup dan tidak boleh bayar gaji pemain sehingga tertunggak beberapa bulan.

Anjur pertandingan perahu naga, tak bayar duit kepada kontraktor sehingga mencecah ratusan ribu ringgit atas alasan masalah teknikal.

"Buat Ekspo Mini Asean di Tapak Pesta Sungai Nibong, tak dapat sambutan dan peniaga mengeluh kerana rugi,"

Menurutnya kegagalan menganjur acara King of Teniss di Padang Kota membabitkan penyertaan beberapa pemain dunia amat memalukan kerana ia diketahui seluruh dunia.

Mana nak letak muka. Buat semua benda tak menjadi. Itu bukan lingkup! Bila kita kata lingkup ada wakil rakyatnya yang marah dan melenting.

Petikan dari sinar harian...
Nih ceq bawak mai dr negeri cheq, Penang al PAP..:(
 
Sponsored Post

royal_berlian

Active Member
Joined
Jan 29, 2008
Messages
1,228
Reaction score
2
Points
25
awat kerajaan pusat hang kedekut sgt nk buat pembangunan...al lahap k. pusat pi perabih duit rakyat ka:)paid:)paid
 

zerodecibal

Super Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
5,547
Reaction score
5
Points
65
penang mmg tengah lingkup.... biaq pi laa dia melingkup. sbb org melayu penang mmg pelingkup. Dah laa melayu tak strong kat penang, pi pangkah pulak mrk2 yg nak pelingkup melayu... la ni hampa ambik la... negeri dah nak tergadai... seluruh penang akan jadi china town....
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
duit tak ada maa....

kerajaan persekutuan tak bagi......

tgk Kelantan sebagi contoh pun dah tahu.....

 

aygabg

Active Member
Joined
May 22, 2007
Messages
1,826
Reaction score
9
Points
25
Itulah gelaran yang diberikan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Azhar Ibrahim kepada kerajaan negeri untuk menggambarkan kegagalan dalam beberapa program sebelum ini.

Tiada apa yang boleh dibanggakan dengan kerajaan Pulau Pinang yang diterajui Pakatan Rakyat kerana banyak projek yang dilaksanakan gagal atau lingkup.

Pegang bolasepak, bolasepak lingkup dan tidak boleh bayar gaji pemain sehingga tertunggak beberapa bulan.

Anjur pertandingan perahu naga, tak bayar duit kepada kontraktor sehingga mencecah ratusan ribu ringgit atas alasan masalah teknikal.

"Buat Ekspo Mini Asean di Tapak Pesta Sungai Nibong, tak dapat sambutan dan peniaga mengeluh kerana rugi,"

Menurutnya kegagalan menganjur acara King of Teniss di Padang Kota membabitkan penyertaan beberapa pemain dunia amat memalukan kerana ia diketahui seluruh dunia.

Mana nak letak muka. Buat semua benda tak menjadi. Itu bukan lingkup! Bila kita kata lingkup ada wakil rakyatnya yang marah dan melenting.

Petikan dari sinar harian...
Nih ceq bawak mai dr negeri cheq, Penang al PAP..:(
he.he.he.:D
 

ayop

Active+ Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
4,041
Reaction score
0
Points
20
duit tak ada maa....

kerajaan persekutuan tak bagi......

tgk Kelantan sebagi contoh pun dah tahu.....

takde duit ke? :-?:-? itu la... jgn janji je banyak... nak laksana takde duit... :)):))
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
duit tak bg kat sana..mana nak jalan..
pas tu yang dapat caci maki mmg la kerajaan negeri..
 

yinbyungheon

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
36,821
Reaction score
856
Points
161
betul ke mido sumber koni...kenape x kasi link???
 

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
Henti projek mega P. Pinang

Oleh: ROKIAH ABDULLAH

PULAU PINANG 13 Mac – UMNO Pulau Pinang meminta kerajaan Pusat menghentikan semua projek mega yang dirancang di negeri ini termasuk perkhidmatan bas RapidPenang yang telah beroperasi 31 Julai tahun lalu.

Ketua Pembangkang, Datuk Azhar Ibrahim berkata, langkah tersebut perlu dilakukan...

http://www.utusan.com.my/utusan/inf...Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_10.htm


sape ek dia ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register