BTC USD 19,236.1 Gold USD 1,666.25
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Raja NOOR JAN SHAH waris sultan MELAKA, AKU pulak waris SULTAN PULAU PINANG!!!

PerawanTampan

Fun Poster
Messages
671
Joined
Jul 20, 2010
Messages
671
Reaction score
41
Points
20
Aku akan buktikan!! dan barang2an diraja pulau pinang semua aku ada....lepas raye ni aku akan ditabalkan sebagai raja pulau pinang yang ke-3 ....:eek: :eek: :eek:
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
gem
Messages
47,314
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
444
Points
136
kasi tepek pic sikit..
 

ejalmlk

Legendary Member
gem
Messages
10,535
Paid Membership
Joined
Aug 8, 2008
Messages
10,535
Reaction score
43
Points
120
Aku akan buktikan!! dan barang2an diraja pulau pinang semua aku ada....lepas raye ni aku akan ditabalkan sebagai raja pulau pinang yang ke-3 ....:eek: :eek: :eek:

insane dah mamat nie ,,,,... menyemakan TREAD jer :(scam:(scam:(scam
 

hello4u

Banned
Messages
6,924
Joined
Jan 14, 2010
Messages
6,924
Reaction score
8
Points
65
ehhhh...penang lak......? nth pape TT nih...
 

wanmuz

Fun Poster
Messages
184
Joined
Jun 1, 2010
Messages
184
Reaction score
1
Points
15
sabar bro, kalau nak jadi apa pun tak jadi masalah. Tapi sultan pulau pinang ni tricky sikit..

saya kenal banyak orang penang yang ada nama sultan , sultan shokoor, sultan abudeen, soltan mohamed tapi raja kurang.

(raja banyak kat sungai petani)
 

qba437

CG Top Poster Club
gem
Messages
32,537
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
tak der ke yang nak ngaku dia Raja Sarawak plak..dulu zaman Brooke ada raja..gelaran dia Rajah...Rajah Brooke :D
 

qba437

CG Top Poster Club
gem
Messages
32,537
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
sabar bro, kalau nak jadi apa pun tak jadi masalah. Tapi sultan pulau pinang ni tricky sikit..

saya kenal banyak orang penang yang ada nama sultan , sultan shokoor, sultan abudeen, soltan mohamed tapi raja kurang.

(raja banyak kat sungai petani)

terengganu-kelantan lagi ramai..siap ada perkampungan raja..perkampungan tengku..Kampung Raja di Besut..Kampung Tengku :D:p..gelaran..Raja..Tengku..Tuan..Nik dan Wan..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register