BTC USD 38,741.5 Gold USD 1,824.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
AMER ENTERPRISE (001758130-M)
No 78 Kedai IKS Jalan Au 3/1 Ampang Ulu Klang 54200, K.Lumpur.
AMER 017-3704073​


Jus Herba Kelapa Dara

gout3.jpg




500ml

KOD = GOUT

RM70.00

shipping RM5 em RM7 wm.


Ingredients

Aqua, Cocos Nucifera, Vitis Vinifera, Orthosiphon Stamineus, Solanum Tuberrosum, Cinnamomum Zeylanicum, P. Dactylifera, Habbatus Sauda, Herba terpilih, dan Kondisioner makanan yang dibenarkan.
JUS HERBA & GOUT

Penyakit gout ialah salah satu bentuk artritis yang diakibatkan oleh pengumpulan hablur-hablur asid urik pada sendi-sendi, atau akibat berlebihan asid urik di dalam badan. Keadaan ini adalah disebabkan oleh metabolisma tubuh sesaorang yang tidak normal. Mereka yang mengalami gout ini biasanya adalah mereka yang menghasilkan terlalu banyak urik asid atau mereka yang menghadapi kesukaran mengeluarkan asid urik dari tubuh mereka. Asid urik adalah bahan kumuhan berasal dari sejenis protein yang dipanggil purin. Badan kita yang sihat lumrahnya membuang bahan kumuhan ini melalui air kencing (urin). Namun bagi pengidap gout, asid urik yang berlebihan tidak dapat dibuang dan berkumpul di dalam sendi.

Gout adalah suatu penyakit yang boleh sembuh tetapi anda harus mengambil langkah-langkah untuk mengatasinya. Satu hakikat, bahawa kita wajib akur dengan janji dari Rasulullah saw yang mengatakan :

“ Berubatlah, maka sesungguhnya Allah tidak meletakkan penyakit kecuali Allah menyediakan baginya ubat, kecuali satu penyakit, iaitu tua.”

Hadith riwayat Abu Daud.



tangan1.gif




Sesungguhnya sebahagian manusia generasi silam telah menemukan penawarnya, bersumber dari alam, kurniaan Yang Maha Pencipta. Namun khazanah yang begitu berharga telah sekian lama terabai, ditinggalkan, padahal ia telah memberi manfaat yang tidak terhingga untuk sekian lama kepada manusia, khususnya bagi mengatasi masalah gout.

Jus Herba Bio-asli adalah rumusan dari herba terpilih, warisan zaman berzaman, generasi yang mementingkan kesihatan. Gabungan herba terbaiknya bertindak sebagai perencat oksidase xantina yang mengurangkan penghasilan asid urik, menghasilkan bahan antosianida, yang berperanan menjadi bahan anti radang, selain berfungsi meningkatkan tahap metabolism, serta melancarkan sistem perkumuhan. Tubuh tidak akan menghasilkan terlalu banyak asid urik, dan tubuh mudah dapat pula menyingkirkan asid urik yang berlebihan di dalam badan atau tubuh tidak mengalami kesukaran untuk mengeluarkan asid urik dari tubuh mereka.

Jus Herba Bio-asli bukanlah ubat penahan sakit jika diambil diwaktu-waktu berlaku serangan yang menyakitkan. Ia adalah rumusan herba yang merawat kepada asas punca penyakit, sekaligus memulihkannya. Dengan yang demikian anda tidak perlu bimbang akan serangan ulangan gout yang menghantui anda sekian lama. Malah anda akan sampai kepada tahap tidak perlu lagi berpantang dalam pemakanan.
:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
TESTIMONI 1


Aca , Selayang - serangan Gout yang teruk.



Kalau kalian tengok saiz badan saya, kalian pasti tau apa yang saya hadapi. Sebenarnya saya ni over-weight. Jadi yang terawal menyerang saya adalah gout. Pantang saya ialah limau nipis dan makanan laut. Tak payah cerita tentang bagaimana sakitnya gout ni. Kalau nak tau, berdoa je..lah, supaya dapat gout.
Ubat…? Dah terlupa saya berapa banyak jenis ubat yang saya dah telan. Last sekali saya guna rawatan lintah. Adoi…punya banyak darah saya yang dia orang sedut….ikut suka hati dia orang je….sampai bulat-bulat lintah tu. Mula-mula macam ok. Tapi lama-lama datang balik.
Sakit punya pasal, saya ambik je apa-apa yang orang kata ubat gout. Sekarang saya ambil Jus Herba Kelapa Dara Bioasli. Dah masuk bulan yang ke 5 tanpa ubat lain. Alhamdulillah ok je…. Dua minggu sudah saya cuba makan satu mangkuk kerang…..maklum dah lama berpantang. Suspend gak…. dalam hati kata , kena ke tak ni…. Tapi tu..la sampai sekarang clear….. Syukran, syukran, syukran

Sakit punya pasal, saya ambik je apa-apa yang orang kata ubat gout. Sekarang saya ambil Jus Herba Kelapa Dara Bioasli. Dah masuk bulan yang ke 5 tanpa ubat lain. Alhamdulillah ok je…. Dua minggu sudah saya cuba makan satu mangkuk kerang…..maklum dah lama berpantang. Suspend gak…. dalam hati kata , kena ke tak ni…. Tapi tu..la sampai sekarang clear….. Syukran, syukran, syukran.
Kalau nak kepastian call saya (SE80) 016 - 998 4486
 

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
TESTIMONI

Din , Gombak - Gout



Saya buat pertama kali mendapat serangan gout ketika usia saya dipenghujung tiga puluhan, mungkin disebabkan badan saya agak obes. Setakat ini saya tidak pernah menderita sakit, sesakit waktu serangan gout. Cukup dengan angin dari kipas siling rumah saya, untuk saya menjerit. Lebih memeritkan serangan berlaku agak kerap. Sebulan kadang-kala saya mendapat lebih dari 2 serangan.

Nak dipendekkan cerita, setelah mengekalkan pengambilan Jus Herba Kelapa Dara Bioasli, saya dari tak dapat aktif bergerak, kini sudah mampu ber’jogging’. Syukur sangat-sangat, sebab sebelum ni tak tau berapa banyak dah ubat yang saya ambil…tak jalan.
 

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
kedai dibuka jemput masuk.. call/sms amer ent 017-3704073:)
 
Last edited:

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
kedai dibuka .. dipersilakan masuk.. 017-3704073 amer:)
:)cgrock
 

LoneRanger

Active Member
Joined
Jan 30, 2009
Messages
2,028
Reaction score
13
Points
25
cite la details sikti berkenaan produk.cara makan...khasiat bahan-bahan dia...testimoni bergambar kalau boleh.
 

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
selamat datang.. kedai dibuka utk jualan.. call/sms 017-3704073 amer:)
:)cgrock
 

jay_786

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
selamat datang kepada pengunjung cg.. jika berminat nk bertanya atau membuat pembelian sila call/sms 017-3704073 (amer).
kepercayaan dan keyakinan anda teras perniagaan kami.:)
:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register