Rahsia murah rezeki melimpah ruah

CG Sponsors




Sponsored Post

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
buat sekali or consistent?
 

tomcat_apachee

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2007
Messages
4,015
Reaction score
52
Points
35
doa tu wajib ke bace..or kita boleh berdoa dgn cara dan permohonan kita sendiri..?
 

rasyid9449

Active+ Member
Joined
Jul 10, 2009
Messages
3,460
Reaction score
72
Points
30
Insyallah sama2 kita memohon darinya.tq tt.mohon share.
 

tomcat_apachee

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2007
Messages
4,015
Reaction score
52
Points
35
oo kita boleh berdoa dgn cara kita sendiri lah ekk..ermmb boleh diamalkan nih...kurang2 seminggu 2-3kali In Shaa Allah...
tapi lepas fatiha wajib ke kena bace as-syams rakaat petama dan kedua ad-dhuha?
 

AuraSuccess_88

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 3, 2010
Messages
69,868
Reaction score
185
Points
528
buat sekali or consistent?
konsisten boh..mmg ramai kawan saya yg buat ..tengok diaorg makin tenang n makin bertambah rezkei..yg tersepit blacklist pon dah boleh senyum sampai ke telinga :))
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
konsisten boh..mmg ramai kawan saya yg buat ..tengok diaorg makin tenang n makin bertambah rezkei..yg tersepit blacklist pon dah boleh senyum sampai ke telinga :))
oic ...dulu pernah try buat bila orang cerita solat duha ni bagus....bila try buat macam x nampak hasil...terus give up sebab xde motivation
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,008
Reaction score
281
Points
131
oic ...dulu pernah try buat bila orang cerita solat duha ni bagus....bila try buat macam x nampak hasil...terus give up sebab xde motivation
rezeki bukan bermaksud duit je boh... ada banyak lagi benda lain yg dikategorikan sebagai rezeki...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register