Rahsia Di Sebalik Perlakuan Tangan Anda

CG Sponsors




hiba86

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2008
Messages
459
Reaction score
4
Points
15
Rahsia Di Sebalik Perlakuan Tangan Anda

"Memicit atau memgang hidung
Tidak mudah tertipu dan sangat berwaspada dlm apa juga tindakan yang
dilakukan.
Seorang yang pemalu dan sukar utk berkongsi rahsia besar dgn org lain
kecuali org yang benar2 dipercayai.

Meletak tangan pada bahu kawan
Suka ikut kepala sendiri
Pentingkan diri sendiri
Teman yang sangat mengambil berat dan prihatin terhadap masalah yang
dihadapi oleh teman2 rapat

Bermain dgn tangannya
Mempunyai tahap humor yang tinggi
Pandai berjenaka
Bersikap terbuka dan dapat menerima kritikan atau pandangan org lain
tanpa ambil hati
Jenis open minded

Mematahkan jari jemarinya
Seorang yang gugup dan kurang yakin utk berbicara dgn org lain
Baik hati dan sedia membantu sesiapa saja

Menggigit kuku
Gugup dan gementar bila berbicara
Agak tertutup dalam membicrakan rahsia hati

Memintal hujung rambut
Suka berkhayal
Sukar diperdayakan
Keras kepala

Menongkat dagu
Pendengar yang setia dan rahsia akan selamat ditangannya
Suka mendengar masalah teman2
Setia dlm persahabatan

Suka letakkan tangan atas meja
Happy go lucky dan pandai menyesuaikan diri
Peramah
Suka bergantung pada orang lain

Menggosok 2 telapak tangan
Ramah dan berfikiran matang
Suka berterusterang dan tidak suka ckap berbelit2
Muudah memahami perasaan org lain dan suka membantu

Memutar cincin
sangat menepati janji
berhati2 dlm tutur kata
gemar hidup yang teratur
 
Sponsored Post

tobba

Fun Poster
Joined
Jun 13, 2008
Messages
104
Reaction score
1
Points
15
mmm..... aku tak tau pulak mcm ni.... bagus2
 

acidrock

Active Member
Joined
Sep 18, 2007
Messages
1,174
Reaction score
0
Points
20
Banyak yang kena kat aku tu, gigit kuku, letupkan sendi jari, picit hidung, tongkat dagu (yg nih bile aku dah ngantuk, hehe)
 

hafislife

Junior Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
60
Reaction score
0
Points
6
tangan masuk dalam poket.
kurang konfiden
stylo
tengah naik:eek:
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,164
Reaction score
809
Points
176
Suka letakkan tangan atas meja
Happy go lucky dan pandai menyesuaikan diri
Peramah
Suka bergantung pada orang lain
nipun macam ada kena mengena dengan tok aje....
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
Rahsia Di Sebalik Perlakuan Tangan Anda

"Memicit atau memgang hidung
Tidak mudah tertipu dan sangat berwaspada dlm apa juga tindakan yang
dilakukan.
Seorang yang pemalu dan sukar utk berkongsi rahsia besar dgn org lain
kecuali org yang benar2 dipercayai.

Meletak tangan pada bahu kawan
Suka ikut kepala sendiri
Pentingkan diri sendiri
Teman yang sangat mengambil berat dan prihatin terhadap masalah yang
dihadapi oleh teman2 rapat

Bermain dgn tangannya
Mempunyai tahap humor yang tinggi
Pandai berjenaka
Bersikap terbuka dan dapat menerima kritikan atau pandangan org lain
tanpa ambil hati
Jenis open minded

Mematahkan jari jemarinya
Seorang yang gugup dan kurang yakin utk berbicara dgn org lain
Baik hati dan sedia membantu sesiapa saja

Menggigit kuku
Gugup dan gementar bila berbicara
Agak tertutup dalam membicrakan rahsia hati

Memintal hujung rambut
Suka berkhayal
Sukar diperdayakan
Keras kepala

Menongkat dagu
Pendengar yang setia dan rahsia akan selamat ditangannya
Suka mendengar masalah teman2
Setia dlm persahabatan

Suka letakkan tangan atas meja
Happy go lucky dan pandai menyesuaikan diri
Peramah
Suka bergantung pada orang lain

Menggosok 2 telapak tangan
Ramah dan berfikiran matang
Suka berterusterang dan tidak suka ckap berbelit2
Muudah memahami perasaan org lain dan suka membantu

Memutar cincin
sangat menepati janji
berhati2 dlm tutur kata
gemar hidup yang teratur

yang aku besarkan tu maksudnya kita la kot...pegang mouse je atas meja...:)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register