Rahsia Bulu Kening

CG Sponsors




Talib Ali

Active Member
Joined
Nov 22, 2008
Messages
1,304
Reaction score
114
Points
33
Salam,,,
Segala ciptaan dan keindahan yang terdapat pada diri seorang lelaki mahupun wanita adalah seni yang cukup teliti dan mengagungkan dan juga mempunyai rahsia tersirat.
Tahukah anda bahawa bulu kening yang bercantum menunjukan sifat kuat cemburu.
Baik anda mahupun pasangan anda.. bila lihat orang yang kening bercantum harus kita jaga perasaannya supaya tidak terluka atau cemburu.
Ini adalah antara rahsia terungkai yang terdapat dalam buku paduan kerohanian dan jasmani diri : Tajul Muluk ..

Buku ini jarang terdapat dipasaran.. banyak rahsia sebenarnya yang boleh kita ungkai dengan mengenali part and tanda kat badan kita atau pasangan.
Segala segi baik perwatakan mahupun sifat sehingga lah tanggungjwab..

Thanks
Talib Ali
http://www.hormonlife.com
 
Sponsored Post

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,619
Reaction score
258
Points
91
salam,,,
segala ciptaan dan keindahan yang terdapat pada diri seorang lelaki mahupun wanita adalah seni yang cukup teliti dan mengagungkan dan juga mempunyai rahsia tersirat.
Tahukah anda bahawa bulu kening yang bercantum menunjukan sifat kuat cemburu.
baik anda mahupun pasangan anda.. Bila lihat orang yang kening bercantum harus kita jaga perasaannya supaya tidak terluka atau cemburu.
Ini adalah antara rahsia terungkai yang terdapat dalam buku paduan kerohanian dan jasmani diri : Tajul muluk ..

Buku ini jarang terdapat dipasaran.. Banyak rahsia sebenarnya yang boleh kita ungkai dengan mengenali part and tanda kat badan kita atau pasangan.
Segala segi baik perwatakan mahupun sifat sehingga lah tanggungjwab..

Thanks
talib ali
http://www.hormonlife.com
aku tak cemburu pun...:">
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
aku tak bercantum...tpi ada cemburu jugak...tpi cemburu cara sihat la...:D:D:D
 

paklang

Active Member
Joined
Sep 11, 2006
Messages
1,059
Reaction score
7
Points
25
erk,takkan satu jenis bulu kening je de kt sini,tuan tanah ni pun,letaklaa bebanyak bulu skit,huhuhuhuhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register