BTC USD 39,743.2 Gold USD 1,863.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Rabecca Perjelas Gosip Kahwin Duda

voda

Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 23, 2010
Messages
2,322
Reaction score
83
Points
35
rabeca%20n%20lalinkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.bmp

Inilah lelaki yang dikaitkan dengan Rabecca.

PETALING JAYA: Pelakon seksi, Rabecca Nur Al-Islam menafikan khabar angin yang dia bakal menamatkan zaman bujangnya dengan duda anak dua pada Januari tahun depan.

Menurut Rabecca, dia enggan memberikan sebarang komen mengenai perkahwinannya itu dan menganggap ia sekadar gosip biasa sahaja.

"Apa-apa pun, dalam masa terdekat ini saya tak mahu komen. Saya akan beritahu semuanya bila tiba masa," katanya ketika dihubungi mStar Online, disini, Selasa.

Sementara itu, gambar Rabecca bersama seorang lelaki yang dikatakan kekasihnya itu telah pun tersebar di Internet.

apaapa.bmp

Anak Rabecca, Adam, dikhabarkan turut selesa dengan bakal ayahnya.

Difahamkan, lelaki tersebut begitu rapat dengan anak angkat Rabecca, Adam, berdasakan gambar yang dipaparkan.

Bagaimanapun, Rabecca yang popular menerusi drama Legasi 43 Karat itu berkata lelaki berkenaan bukan kekasihnya seperti yang didakwa.

"Saya belum lihat lagi gambar yang disebarkan itu. Tapi saya percaya mungkin gambar-gambar itu adalah abang saya. Saya mempunyai lima orang abang," jelasnya.

Ditanya pula adakah dia kini sedang dilamun cinta dengan seseorang, katanya: "Tunggulah nanti saya beritahu."
 
Sponsored Post

azriusre

Active+ Member
Joined
Sep 27, 2008
Messages
4,078
Reaction score
9
Points
25
Bukan kekasih saya:-? gambar tu dengan abang saya:-?
Betul lah gosip tu pasal memang bukan kekasih dia tapi rasanya dah jadi suami dia dan bukankah kalau dah kahwin isteri akan panggil suami dengan panggilan abang:-?
Korang rasa mcm mana:-?
 

[email protected]

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 16, 2009
Messages
20,561
Reaction score
570
Points
166
rebecca akak angkat my exfiancee nie...huhuhuh..tpi abg dia sorg lembut ckit....rumah atas pokok....
 

zamans98

Active+ Member
Joined
Dec 25, 2005
Messages
4,338
Reaction score
75
Points
30
ye ker nie? muka "Abang" tu cam gay pun ada. Bini ke brpa ntah..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
kawin je la tak yah tunggu2
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
8,857
Reaction score
687
Points
116
huh!! nama cantek Rabecca Nur Islam ..tapi pakai baju . .. bukan nampak lurah lagi ... nampak clear punya ...
i looooooiiiikeeeeeeeeeeeeeeee ...
nyammmmyyyyyy
 

ajoi24

Active+ Member
Joined
Sep 25, 2009
Messages
3,195
Reaction score
4
Points
25
lanjut............................
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register