BTC USD 54,357.1 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Rabbani, Muadz, Saujana - Shah Alam

mar_design

Fun Poster
Messages
233
Joined
Oct 11, 2008
Messages
233
Reaction score
26
Points
20
askum warga CG...

jom ramai2 ke dataran S.alam kita pakat tengok persembahan dari artis2 tanah air kita yang membawa konsep dakwah dalam irama nasyid..

datang jangan tak datang:):):)

flyersjomdakwahsmalloj1.jpg
 
Sponsored Post

ifilasaila

Fun Poster
Messages
418
Joined
May 22, 2008
Messages
418
Reaction score
31
Points
20
Kumpulan saujana ni masih ahli lama atau ahli baru? lama x dengar cerita diorang..
 

mar_design

Fun Poster
Messages
233
Joined
Oct 11, 2008
Messages
233
Reaction score
26
Points
20
ADA KA PATUT..!? ~X:)mad::(scam[/QUOTE]

x sangka pulak dia hapal lirik lagu sepohon kayu ni?:(:)(:)((
 

ifilasaila

Fun Poster
Messages
418
Joined
May 22, 2008
Messages
418
Reaction score
31
Points
20
komen utk video youtube yg kedua.. contoh persembahan yg terlalu bersahaja, mcm suka2, vokal kurang mantap, projection kurang jelas dan yg paling penting, tidak ada penghayatan tentang lirik dan isi kandung lagu yg dinyanyikan.. terima kasih.
 

nuex

Active+ Member
Messages
4,039
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
nasyid evergreen.....mnusuk kalbu:D
 

ifilasaila

Fun Poster
Messages
418
Joined
May 22, 2008
Messages
418
Reaction score
31
Points
20
konsert buat kat dataran shah alam.. masuk x kena bayar (sebab xde pintu pun..) boleh bawak anak2, kalau ramai bwk tikar sekali..!

kngkawan CG yg duk area shah alam, klang, subang, PJ, KL dan yg sewaktu dgn nya, jgn lupa turun ye.. sekali sekala kita sambut tahun baru dgn tgok konsert yg membawa mesej kesedaran dan mengembalikan kita kpd Tuhan :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register