Que belai rambut Linda Jasmin

CG Sponsors




Latest Threads General Chat

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,165
Reaction score
1,041
Points
1,101
Kalau tengok Sehati Berdansa 2, sudah tentu semua orang sakan nak bercakap pasal Fahrin Ahmad dan Linda Onn. Tak kurang hebat, orang juga nak tahu pasal pasangan Sehati Berdansa 2.


Namun, dalam kesibukan melayan gerak tari setiap pasangan program itu, tiba-tiba Murai Batu terima p**a video romantis juri tetap Sehati Berdansa 2, siapa lagi kalau bukan Linda Jasmine.


Yelah...sekarang ini semua sedia maklum, si Linda Jasmine semakin intim dengan pelakon versatile, Que Haidar. Nak kata depa bercinta, tak tahu lah p**a kebenarannya, asyik menafikan dengan jawapan playsafe.


Hakikatnya, sekarang Murai Batu sudah pun mendapat rakaman eksklusif video romantis Que dan Linda di belakang pentas sewaktu rakaman Sehati Berdansa 2 diadakan, baru-baru ini.

Dalam video ini, Murai Batu dapat melihat kelibat Que yang menunggu Linda di luar studio. Sebaik saja Linda sampai, Que terus menyapa Linda dengan mesra sambil membelai rambut ikal si guru tari yang cantik manis ini dan masih lagi bergetah seperti anak dara ini.


Wah... bukan main romantis lagi., apa nak cakap lagi? Murai Batu tidak pasti apa sebenar yang mereka berdua tengah borak. Tapi, kalau anda semua mahu melihat gelagat mesra mereka ini, tontonlah sendiri video kandid ini.


Adakah selepas ni Que sudah bersedia menjadi ayah? Maklumlah Linda kan ada anak bujang yang comel.


nak tgk video klik sini ...eii..belai2 aku tgk...:">:">:">


http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=2731&c=14&s=60
 
Sponsored Post

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,163
Reaction score
101
Points
123
nemo dah jd paparazzi skang...sumer nko amik tau..ekekek
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,165
Reaction score
1,041
Points
1,101
nemo dah jd paparazzi skang...sumer nko amik tau..ekekek

bukan apa..geram...

aku dah lama nak pegang..tetiba que yg dpt..:(:)((
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
erm..
mcm2. takpe.. asalkan diorg bahgie dah ler..
huhuh
 

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,163
Reaction score
101
Points
123

bukan apa..geram...

aku dah lama nak pegang..tetiba que yg dpt..:(:)((
dah tua la nemo..baik ko ushar adik dia..lg cun...seksa ooo:)paid
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
tue rambut que p0n pnjang skang..

hahaha..

nk ikt linda tue..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register