BTC USD 23,086.5 Gold USD 1,927.36
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Que belai rambut Linda Jasmin

NEMO

CG Super Hardcore Club
gemgemgem
Messages
109,191
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,191
Reaction score
1,043
Points
1,101
Kalau tengok Sehati Berdansa 2, sudah tentu semua orang sakan nak bercakap pasal Fahrin Ahmad dan Linda Onn. Tak kurang hebat, orang juga nak tahu pasal pasangan Sehati Berdansa 2.


Namun, dalam kesibukan melayan gerak tari setiap pasangan program itu, tiba-tiba Murai Batu terima p**a video romantis juri tetap Sehati Berdansa 2, siapa lagi kalau bukan Linda Jasmine.


Yelah...sekarang ini semua sedia maklum, si Linda Jasmine semakin intim dengan pelakon versatile, Que Haidar. Nak kata depa bercinta, tak tahu lah p**a kebenarannya, asyik menafikan dengan jawapan playsafe.


Hakikatnya, sekarang Murai Batu sudah pun mendapat rakaman eksklusif video romantis Que dan Linda di belakang pentas sewaktu rakaman Sehati Berdansa 2 diadakan, baru-baru ini.

Dalam video ini, Murai Batu dapat melihat kelibat Que yang menunggu Linda di luar studio. Sebaik saja Linda sampai, Que terus menyapa Linda dengan mesra sambil membelai rambut ikal si guru tari yang cantik manis ini dan masih lagi bergetah seperti anak dara ini.


Wah... bukan main romantis lagi., apa nak cakap lagi? Murai Batu tidak pasti apa sebenar yang mereka berdua tengah borak. Tapi, kalau anda semua mahu melihat gelagat mesra mereka ini, tontonlah sendiri video kandid ini.


Adakah selepas ni Que sudah bersedia menjadi ayah? Maklumlah Linda kan ada anak bujang yang comel.


nak tgk video klik sini ...eii..belai2 aku tgk...:">:">:">


http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=2731&c=14&s=60
 
Sponsored Post

Sponsored Post

Top
Log in Register