putus tunang di saat akhir?? ada +an baru

CG Sponsors




shahrezalin

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2008
Messages
863
Reaction score
0
Points
10
apa pendapat korang bl tunang korang mintak putus di saat lagi 6 hari je nak kawen??
ni la yg berlaku kepada kawan ofis lin.. dia dah edar pon kad jmptn kawen.. lin tumpang sedih buat dia.. maknanya x nye bertunang punya la lama x ...perempuan 2 baru cakap dia x nak kawen sbb dah ada lelaki lain... klau x nak cakap la awl2..seme persiapan dah buat...
klau korang buat nak buat ape kat perempuan 2??

klau korang nak tau berita yg baru dak gurl ni dah kawen gan bf baru dia pada ari yg sepatutnya dia kawen gan my friends..x tau la klau benda ni dia dah rancang dari awal atau fmly dia suh kawen supaya majlis kawen 2 berlangsung gak.. kejamnye... tp blh ke kawen senang2 je .. bukan ada procuder ke?? mcm kene g ambik khusus kawen pastu kene Reg dl ke kat pejabat agama??klau lin dpt gurl ni lin pijak2 dia bagi dia sedor sikit n betul kan otak dia yg sengal 2...



klau lin mintak bayar ganti rugi 2x ganda untuk seme persiapan dan duit hantaran
 
Last edited:
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
apa pendapat korang bl tunang korang mintak putus di saat lagi 6 hari je nak kawen??
ni la yg berlaku kepada kawan ofis lin.. dia dah edar pon kad jmptn kawen.. lin tumpang sedih buat dia.. maknanya x nye bertunang punya la lama x ...perempuan 2 baru cakap dia x nak kawen sbb dah ada lelaki lain... klau x nak cakap la awl2..seme persiapan dah buat...
klau korang buat nak buat ape kat perempuan 2??

klau lin mintak bayar ganti rugi 2x ganda untuk seme persiapan dan duit hantaran
pergh....

kalo aku tak sanggup seh...

kad dah edar plak tu...

aku lempang je pompuan tu...

sengal tol...

ko ganti jela tmpt tunang dia..


:eek::eek::eek:
 

shahrezalin

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2008
Messages
863
Reaction score
0
Points
10
pergh....

kalo aku tak sanggup seh...

kad dah edar plak tu...

aku lempang je pompuan tu...

sengal tol...

ko ganti jela tmpt tunang dia..


:eek::eek::eek:
hahaha sesuka ati je nak ganti tmpt tunang dia...
kang edar kad jmtn nama lain tp yg kawen org lain..
 

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
apa pendapat korang bl tunang korang mintak putus di saat lagi 6 hari je nak kawen??
ni la yg berlaku kepada kawan ofis lin.. dia dah edar pon kad jmptn kawen.. lin tumpang sedih buat dia.. maknanya x nye bertunang punya la lama x ...perempuan 2 baru cakap dia x nak kawen sbb dah ada lelaki lain... klau x nak cakap la awl2..seme persiapan dah buat...
klau korang buat nak buat ape kat perempuan 2??

klau lin mintak bayar ganti rugi 2x ganda untuk seme persiapan dan duit hantaran
see u in court je..

kumpul sume bil2 beli barang then claim
 

fikri

Fun Poster
Joined
Dec 21, 2008
Messages
410
Reaction score
2
Points
15
lau x dpt bincang elok2 ..
p court jer senang..
 

sis_zety

Active+ Member
Joined
May 10, 2008
Messages
3,830
Reaction score
10
Points
40
siannye...
tepakse tanggung malu,sakit...
kalo kite mintak ganti rugi :mad:
kene balik kes ni kat bekas tunang die baru tau :(scam
 

suweb84

Active+ Member
Joined
Feb 13, 2008
Messages
3,214
Reaction score
10
Points
25
claim blik jerk...

tu cara nk cover blik gnti rugi..
 

JamBu

Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
ish
kesian nyer kat mber ko
mengong tol p,puan 2
ko soh jerk mber ko terajang dia :D:D:D:D
puas hati :">:">:">
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
hahaha sesuka ati je nak ganti tmpt tunang dia...
kang edar kad jmtn nama lain tp yg kawen org lain..
aishhhh..ayat lin tu cam menaruh harapan jer...:-?:">:p:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register