Puting beliung di penang

CG Sponsors




Sponsored Post

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,981
Reaction score
109
Points
128
wah, cam puting beliung real tuh....
 

fotosintesis

Active+ Member
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
ooooo patot la ujan lebat giler ptg tu... rupenye ada puting beliung sblm ujan... angin pon kuat ptg tu..
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
2 hari lepas ye......
 

gentleman5555

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2010
Messages
343
Reaction score
7
Points
15
jgn nanti kita termasuk dlm negara yg ada puting beliung sudah..
 

PipFX

Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
2,206
Reaction score
120
Points
33
jgn nanti kita termasuk dlm negara yg ada puting beliung sudah..
skarang ni faktor geografi x lg mainkan peranan dlm menentukan jenis2 bencana..sekarang semakin kerap berlaku kejadian seperti ini..mungkin sbb kemungkaran telah byk sgt berlaku..maka ia mungkin balasan/bala/petunjuk atau peringatan dari Allah s.w.t..

Wallahhualam..Allah Maha Mengetahui Segala Yang Dilangit Dan Bumi..
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
693
Points
161
ok jgn politikkan sudah
 

adoila

Active Member
Joined
Feb 15, 2010
Messages
2,245
Reaction score
42
Points
30
ok jgn politikkan sudah
betul tu bro...jgn politikkan sudah...

p/s: ingat dulu, ada satu golongan ni, yang suka2 jer politikkan bencana alam...kununnya Allah turunkan bala sebab tak sokong diorang...~X(

tapi bila kena batang hidung sendiri...ekekekek...:">
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
peh, hari tu jdi kt pelis, skg jdi kt penang lak...agak2nya mcm nak kiamat je..
subhanallah..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register