BTC USD 56,971.6 Gold USD 1,774.11
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Puteri UMNO Bakri di cabul oleh orang kuat Calon BN sendiri ketika sedang berkempen

abahmu

Legendary Member
Messages
17,952
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
Oleh Mawar Berduri

Saya sebagai ahli puteri di Bakri merasa begitu tertekan sekarang atas apa yang berlaku kepada salah seoarang ahli kami semasa sedang berkempen untuk Kamaruddin Suratman Calon BN Dun Sg Abong, Parlimen Bakri Johor.

Harapkan pagar, pagar yang makan padi. Itulah yang berlaku kepada ahli puteri yang bernama Saadah kerana telah di CABUL kehormatan oleh orang kuat calon sendiri yang bernama Abas di dalam kereta semasa dalam perjalanan untuk berkempen dari rumahnya di Kg Kelantan Muar ke Tmn Perdana Muar.

Kami mengharapkan supaya dalam suasana kempen Pillihanraya, Calon dapat menyelesaikan masalah ini dengan sebaiknya, malah dia pun "sama-sama naik" dan menyerahkan kepada anak buahnya untuk menyelesaikan masalah ini, sedangkan kami berhempas pulas berkempen untuknya.


KLIK UNTUK BACA DENGAN JELAS

Ingatkan Kak Anum sebagai ketua Puteri UMNO Bahagian Bakri dapatlah mempertahankan anak buahnya, malangnya Saadah telah diberi amaran supaya tidak menghebahkan ataupun membuat laporan polis. TIdak cukup setakat itu Saadah telah dituduh yang bukan-bukan seolah-olahnya dialah yang menggoda Abas pula.

Saadah juga telah dipecat dari Puteri UMNO dan namanya telah dibuang dari keahlian Puteri. Saya tidak tahu apakah lagi yang akan berlaku selepas ini. Siapakah lagi yang dapat membela nasib kami sekiranya perkara seperti ini berlaku kepada kami hanya semata-mata mahu menyelamatkan maruah seseoarng individu.

Kami ingin menekankan disini bahawa ahli Puteri masih lagi mempunyai maruah dan harga diri, bukannya menjadi alat pemuas nafsu.

Saya harapkan ahli Puteri di luar sana terutamanya di Johor agar berani memperjuangkan dan mempertahankan hak dan maruah kita. Diharapkan kepada Kak Noraini yang berada di Parlimen Parit Sulong dapatlah menjengok kat kami di sini.

Bersama ini disertakan laporan polis yang telah dibuat oleh Saadah. Saya tuliskan semula laporan yang telah dibuat Saadah untuk kita semua mudah membacanya kerana susahnya laporan ini hendak dikeluar.

Mawar Berduri
Ahli Puteri Bakri

Laporan Polis yang di taip semula :-

"Pada 27/2/2008 jam l/kurang 9 malam saya telah menaiki m/kar yang menjemput saya dirumah alamat di atas untuk pergi ke bilik gerakan umno di tmn perdana muar. Dalam kereta tersebut saya bersama 2 lagi lelaki salah seorang daripadanya bernama Abas dan dalam perjalanan ke tmn perdana Abas telah menghulur tangannya seperti mahu bersalam kepada saya yang duduk di belakang dan saya menyambut salam tangannya dan kemudian abas telah meraba-raba bahagian peha saya dan sehingga menyentuh kemaluan saya. Saya berkata kepada Abas sekiranya masih meraba saya mahu terjun dari kereta. Kemudian saya telah mengadu perkara tersebut pada Abang Dolah iaitu pemuda umno tetapi Abang Dolah beritahu supaya tidak membesarkan isu ini dan tidak menghiraukan aduan saya. Saya juga dapat tahu nama sudah tiada dalam senarai puteri umno. Ketua Puteri umno bahagian nama Anum juga ada memberi amaran supaya saya tidak beritahu perkara tersebut pada orang dan membuat laporan polis serta menuduh saya yang bukan-bukan. Saya tidak berpuashati dengan tindakan Abas yang mencabul saya. Inilah laporan saya."
 

Attachments

  • laporancabul1.jpg
    laporancabul1.jpg
    94.6 KB · Views: 936
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Messages
109,190
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,043
Points
1,101
fuh..ganas2...mayb puteri umno tu cun sgt kot...mcm avatar aku..tu dia xtahan tu...nak kata pakai seksi xmungkin
 

pejuang

Fun Poster
Messages
348
Joined
Feb 24, 2008
Messages
348
Reaction score
0
Points
10
Oleh Mawar Berduri

Saya sebagai ahli puteri di Bakri merasa begitu tertekan sekarang atas apa yang berlaku kepada salah seoarang ahli kami semasa sedang berkempen untuk Kamaruddin Suratman Calon BN Dun Sg Abong, Parlimen Bakri Johor.

Harapkan pagar, pagar yang makan padi. Itulah yang berlaku kepada ahli puteri yang bernama Saadah kerana telah di CABUL kehormatan oleh orang kuat calon sendiri yang bernama Abas di dalam kereta semasa dalam perjalanan untuk berkempen dari rumahnya di Kg Kelantan Muar ke Tmn Perdana Muar.

Kami mengharapkan supaya dalam suasana kempen Pillihanraya, Calon dapat menyelesaikan masalah ini dengan sebaiknya, malah dia pun "sama-sama naik" dan menyerahkan kepada anak buahnya untuk menyelesaikan masalah ini, sedangkan kami berhempas pulas berkempen untuknya.


KLIK UNTUK BACA DENGAN JELAS

Ingatkan Kak Anum sebagai ketua Puteri UMNO Bahagian Bakri dapatlah mempertahankan anak buahnya, malangnya Saadah telah diberi amaran supaya tidak menghebahkan ataupun membuat laporan polis. TIdak cukup setakat itu Saadah telah dituduh yang bukan-bukan seolah-olahnya dialah yang menggoda Abas pula.

Saadah juga telah dipecat dari Puteri UMNO dan namanya telah dibuang dari keahlian Puteri. Saya tidak tahu apakah lagi yang akan berlaku selepas ini. Siapakah lagi yang dapat membela nasib kami sekiranya perkara seperti ini berlaku kepada kami hanya semata-mata mahu menyelamatkan maruah seseoarng individu.

Kami ingin menekankan disini bahawa ahli Puteri masih lagi mempunyai maruah dan harga diri, bukannya menjadi alat pemuas nafsu.

Saya harapkan ahli Puteri di luar sana terutamanya di Johor agar berani memperjuangkan dan mempertahankan hak dan maruah kita. Diharapkan kepada Kak Noraini yang berada di Parlimen Parit Sulong dapatlah menjengok kat kami di sini.

Bersama ini disertakan laporan polis yang telah dibuat oleh Saadah. Saya tuliskan semula laporan yang telah dibuat Saadah untuk kita semua mudah membacanya kerana susahnya laporan ini hendak dikeluar.

Mawar Berduri
Ahli Puteri Bakri

Laporan Polis yang di taip semula :-

"Pada 27/2/2008 jam l/kurang 9 malam saya telah menaiki m/kar yang menjemput saya dirumah alamat di atas untuk pergi ke bilik gerakan umno di tmn perdana muar. Dalam kereta tersebut saya bersama 2 lagi lelaki salah seorang daripadanya bernama Abas dan dalam perjalanan ke tmn perdana Abas telah menghulur tangannya seperti mahu bersalam kepada saya yang duduk di belakang dan saya menyambut salam tangannya dan kemudian abas telah meraba-raba bahagian peha saya dan sehingga menyentuh kemaluan saya. Saya berkata kepada Abas sekiranya masih meraba saya mahu terjun dari kereta. Kemudian saya telah mengadu perkara tersebut pada Abang Dolah iaitu pemuda umno tetapi Abang Dolah beritahu supaya tidak membesarkan isu ini dan tidak menghiraukan aduan saya. Saya juga dapat tahu nama sudah tiada dalam senarai puteri umno. Ketua Puteri umno bahagian nama Anum juga ada memberi amaran supaya saya tidak beritahu perkara tersebut pada orang dan membuat laporan polis serta menuduh saya yang bukan-bukan. Saya tidak berpuashati dengan tindakan Abas yang mencabul saya. Inilah laporan saya."

mak ai...sampai mcm 2 sekali...memang teruk dah BN ni...kena sebar2 kan ni.....biar semua org tahu...
 

wealthgainer

Legendary Member
Messages
13,976
Joined
May 20, 2007
Messages
13,976
Reaction score
42
Points
120
Sendiri carik nahas...yang bersalah patut dihukum...
Yang teraniaya...jadikan pengajaran...
 

mohdradzi

Active Member
Messages
1,104
Joined
Oct 10, 2007
Messages
1,104
Reaction score
132
Points
33
apa sudah jadi dengan puteri umno....:-? :-? :-?
 

z3t_ex

Active+ Member
Messages
3,601
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
x jelas plak laporan tuh..
pape pn,war² kn le cite nie..
biar t'duduk tukang cabul tu..
 
Last edited:

valquisser

Active Member
Messages
1,024
Joined
Feb 7, 2007
Messages
1,024
Reaction score
0
Points
20
standard la bro....slh umno sume diorg sorok...
takut kantoi....ni kan org bwh....ape lg kalo bapak menteri wat slh...

wahai kpd penyokong HAMNO....ape ke hei bodo amat hangpa semua sokong parti mcm nie:))
 
Last edited:

z3t_ex

Active+ Member
Messages
3,601
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
apo nk buek..
dio t'pikat kt kaler pink tuh..
keke
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register