Puteri benci ‘raja’ palsu

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KANGAR – Ada orang kata angka RM999,999.99 membawa tuah kepada si pemiliknya, namun bagi Puteri Netty Izma Sawiji, 28, ia menjadi igauan ngeri dalam hidupnya setelah ditipu bekas suami pada Februari tahun lalu.

Dia yang pernah menjadi tumpuan media kerana menerima cek kosong RM999,999.99 sebagai hantaran perkahwinan daripada bekas suami yang mendakwa kerabat diraja Brunei, berjaya dalam tuntutan fasakh terhadap lelaki itu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam.

Puteri Netty Izma yang ditemui tidak dapat menahan sebak ketika memberitahu, dia dan keluarga tertekan dengan tindakan bekas suaminya itu dan berazam tidak akan berkahwin dalam waktu terdekat tetapi tidak menolak jodoh yang ditakdirkan.

“Saya berasa sangat lega dengan keputusan ini selepas berkorban masa dan tenaga berulang-alik ke mahkamah hampir dua tahun. Saya kini serik dan akan lebih berhati-hati memilih pasangan hidup.


“Selepas kejadian, saya hampir hilang akal kerana lelaki itu menipu banyak pihak termasuk ibu bapa saya. Saya berharap dia menerima balasan di atas perbuatannya itu,” katanya.

Puteri Netty yang masih dalam keadaan trauma menegaskan, dia tidak akan menggunakan Internet lagi untuk mencari teman lelaki.

“Nasib saya jadi begini bermula dari perkenalan di Internet dan seterusnya ke jinjang pelamin tanpa kerelaan ibu bapa.

Dasar pompuan mata duitan. Cuba kalau duit hantaran tu betul2 dapat..raja gopal pun sanggup dibuat laki...:mad:
 
Sponsored Post

shauki2u

Fun Poster
Joined
Apr 24, 2008
Messages
543
Reaction score
0
Points
10
kerelaan ibu bapa itu lah yang terbaik, jgn diabaikan.
kerana keberkatan daripada Allah terletak pada keredhaan ibu bapa kan.
any comment?
 

silondeh

Active+ Member
Joined
Oct 4, 2006
Messages
2,866
Reaction score
14
Points
25
haha...rupenye kene scam da...kawen pon bleh scam ek..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Pompuan paling bengap pernah aku dengar.... rasakan....
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
duit...duit....duit.....

rase la nk sgt...

huk3...
 

azmi8888

Active Member
Joined
Oct 17, 2008
Messages
1,267
Reaction score
4
Points
25
pompuan ni perasan yg nama dia 'puteri'. tu yg nak kawin dgn keturunan raja... tapi kena 'kapur'. bab kawin ni kena minta restu mak ayah dulu... sebab diorang yg besarkan kita... tak ternilai dgn wang ringgit jasa mereka tu...
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
masuk paper lak tu..sian..dah terang2 mmg nak sgt duit..adeh..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Salahkan internet lak...aku jumpa bini aku pun internet juga...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register