Liverpool Putera Saudi semakin hampir miliki Liverpool

CG Sponsors




Sponsored Post

Bionik

Super Active Member
Joined
Nov 16, 2009
Messages
8,222
Reaction score
59
Points
70
jadi, xjadi, jadi, xjadi....
letih laaaa.....
2 ekor babun Amerika itu tamak...nak jual mahal & kaut untung lebih2. Hakikatnya LFC pun masih banyak hutang sebab tu pak Arab tu tak jadi beli.
 

faris_sn

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
14,317
Reaction score
12
Points
115
utang dek kebangangan 2 beruk makyehhh
 

wealthgainer

Legendary Member
Joined
May 20, 2007
Messages
13,976
Reaction score
42
Points
120
Keluarkan duit poket untuk tanggung hutang orang...hehehe...
Pak Arab pon pk juta2 kali ni...:eek:
 

ko'bek

Active Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
1,365
Reaction score
64
Points
30
kurmapool ..le jawb nyee..leh fight inject duit mcm city..
 

Mr.81

Active Member
Joined
Jul 5, 2009
Messages
1,401
Reaction score
4
Points
35
2 ekor babun Amerika itu tamak...nak jual mahal & kaut untung lebih2. Hakikatnya LFC pun masih banyak hutang sebab tu pak Arab tu tak jadi beli.
LFC banyak hujang pasal 2ekor beruk usa tue gak lar...amik utang beli LFC pastu transfer hutang tu kat LFC...yg bengapnyer en. moore (chairman dulu) kalau dari dulu jual ngan F6 nih takde lar jadik mcm nih sekang...dengornyer beza harga tak banyak mana pun...
 

blink_182

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
9,786
Reaction score
21
Points
65
harap2 jadi la

kalo x

mmg season ni hancuss la
 
Sponsored Post
Top
Log in Register