Putera Saudi disiasat kes bunuh

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
LONDON - Detektif-detektif polis yang menyiasat pembunuhan seorang warga Arab di sebuah hotel bertaraf lima bintang di sini melakukan soal siasat terhadap seorang lelaki yang didakwa media Britain sebagai seorang putera Arab.

Polis semalam menyatakan bahawa beberapa pegawai dipanggil ke Hotel Landmark dekat Regent's Park pada Isnin lalu selepas mayat lelaki itu ditemui di tingkat tiga.

Identiti mangsa yang berumur 32 tahun dari Arab Saudi itu tidak didedahkan tetapi dia dijerut dan mengalami kecederaan di kepala.

Detektif-detektif kemudian menangkap lelaki berumur 32 tahun itu di Westminster dan diberikan kebenaran oleh majistret untuk menyoal siasatnya sehingga hari ini.

Laporan media menyatakan lelaki yang ditahan itu ialah seorang putera dari keluarga diraja Arab Saudi dan mangsa yang mati mungkin seorang pekerja atau pembantunya. - Reuters
 
Sponsored Post

satriahitam

Active+ Member
Joined
Oct 15, 2008
Messages
4,503
Reaction score
59
Points
30
standard kerabat arab nie... tak suka main bunuh jer... masih amalkan sikap jahilliah la nie...
 

mtx_69

Super Active Member
Joined
Aug 9, 2009
Messages
8,190
Reaction score
1,406
Points
141
betul tu pasal raja arab sekarang pun suka us apa..jd tindak tanduk macam jahiliah.
 

adissa7

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2006
Messages
117
Reaction score
4
Points
15
apa beza kat malaysia ni. bukan kerabat pun slamber buat suka hati. bila kantoi main petik je nama VVIP. camtu pun leh lepas.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register