PUSAT RAWATAN CEMARA EMAS - rawatan alternatif

CG Sponsors




esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
salam

jika anda / rakan2 / sedara2 atau sapa2 yang memerlukan rawatan alternatif- boleh cuba rawatan di cemara emas healing theraphy

wife saya yg buat rawatan ini

lawat CEMARA EMAS

terima kasih:)cgrock
 
Sponsored Post

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
sape2 yg nak cuba rawatan alternatif - boleh ke cemara emas healing theraphy

maklumat lanjut - lawat www.cemaraemas.com
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Aku tertarik bab IBU DUIT tu. more detail please
 
Last edited:

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
Aku tertakir bab IBU DUIT tu. more detail please
sms no hp kat situ - tanya detail. tu ikhtiar je. JGN INGATKAN yang IBU DUIT tu boleh tarik duit dan x yah wat keje apa2 dah :D :D keje / berniaga tetap kena dilakukan. ini hanya sekadar ikhtiar + doa - moga di permudahkan rezeki kita... insyaAllah
 

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
sapa2 antara anda/ rakan2 anda / saudara2 anda yang mungkin memerlukan rawatan alternatif - seperti gangguan sihir, saka dan penyakit2 non medic - boleh cuba rawatan di CEMARA EMAS

maklumat lanjut, KLIK SINI
 

fuyoh13

Active Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,167
Reaction score
17
Points
25
buat ibu duit - adakah salah or bertentangan ngan ajaran ISLAM
coz sepatutnya kita kena minta ALLAH.. nie p jumpa bomoh n dukun plak

konfius den..lg 1 mujarab ke ibu duit nie?
 

fuyoh13

Active Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,167
Reaction score
17
Points
25
buat ibu duit - adakah salah or bertentangan ngan ajaran ISLAM
coz sepatutnya kita kena minta ALLAH.. nie p jumpa bomoh n dukun plak

konfius den..lg 1 mujarab ke ibu duit nie?
 

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
buat ibu duit - adakah salah or bertentangan ngan ajaran ISLAM
coz sepatutnya kita kena minta ALLAH.. nie p jumpa bomoh n dukun plak

konfius den..lg 1 mujarab ke ibu duit nie?
bro,

nama je ibu duit. bukan tujuan nak tarik duit @ x yah kerja. ibu duit adalah inisiatif / ikhtiar utk mudahkan rezeki. tapi kalau buat 10 ibu duit pun, tapi dok rumah je - rezeki x akan dtg. rezeki akan dipermudahkan (ingat ! dgn izin Allah jugak)....

mungkin tanpa disedari, rezeki dtg dari sumber2 yg kita x jangka selama ini (wallahuallam)

haris
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,466
Reaction score
56
Points
120
kalu mahu buat rawatan utk tak mahu seseorang tu kacau, boleh tak?
 

EiRa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 27, 2007
Messages
15,057
Reaction score
0
Points
110
berminat la dgn terapi nih..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register