BTC USD 47,068.9 Gold USD 1,754.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

rsat

Active Member
Joined
Aug 4, 2011
Messages
1,137
Reaction score
151
Points
43
itu la. member aku xminum kot. 5 jam hiking 9km route
aku minum habis 1liter ++
die xminum langsung
hiking n pancit tu mmg adik beradik la, takut ape pancit
Aku pun hiking. Masa naik tu pegi tandas buang dulu. Tapi masalah kurang minum air. Sbb tak rasa haus, nak nak kalau hiking kat tempat sejuk. Tapi bila kencing, mmg dah jadi mcm warna bata air kencing..
 
Sponsored Post

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
22,831
Reaction score
2,717
Points
206
Aku pun hiking. Masa naik tu pegi tandas buang dulu. Tapi masalah kurang minum air. Sbb tak rasa haus, nak nak kalau hiking kat tempat sejuk. Tapi bila kencing, mmg dah jadi mcm warna bata air kencing..

masa nak naik mmg toilet dulu bang
tp masa hiking, mmg xde rasa nak kencing sgt walaupun minum byk
bile dah turun baru cari toilet
 

rsat

Active Member
Joined
Aug 4, 2011
Messages
1,137
Reaction score
151
Points
43
masa nak naik mmg toilet dulu bang
tp masa hiking, mmg xde rasa nak kencing sgt walaupun minum byk
bile dah turun baru cari toilet
Ada sekali tu, nak pegi toilet org ramai. Jalan dululah..Nnt kalau rasa nak kencing, jumpa botol air, kencing dalam botol tu je...kalau ko hiking nampak botol air warna mcm teh, jgn amik.. :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register