Pulau Pinang _ semenjak diperintah oleh PR

CG Sponsors




ammal07

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2008
Messages
5,069
Reaction score
368
Points
81
salam buat semua,

kepada sesiapa yang tinggal di pulau pinanag, marilah kita ramai-ramai membuat penilaian, apakah kebaikan, keburukan, kelebihan,kekurangan,yang jelas ketara dan yg benar-benar anda sendiri merasai.

sila paparkan apa yg anda rasai dan alami, jika ada sertakan gambarnya sekali,supaya kita semua dapat menilai hala tuju sebenar matlamat kerajaan PR untuk renungan kita bersama.
 
Last edited:
Sponsored Post

ammal07

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2008
Messages
5,069
Reaction score
368
Points
81
kerajaan mesra rakyat

# apa yang saya rasai, ialah kurang atau hampir tiada saman letak kereta oleh mppp ( tidak kelihatan penguat kuasa meronda macam dulu )

# saya lihat makin ramai peniaga kecil berniaga di tepi jalan, tanpa gangguan penguat kuasa mppp



 
Last edited:

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
# apa yang saya rasai, ialah kurang atau hampir tiada saman letak kereta oleh mppp ( tidak kelihatan penguat kuasa meronda macam dulu )

# saya lihat makin ramai peniaga kecil berniaga di tepi jalan, tanpa gangguan penguat kuasa mppp
kalo mcm tu,
elok ler di kekalkn..
senang org kita nk niaga..
bkn mcm kt tmpt aku,
kalo org bumiputera nk niaga siap di halau nk di saman..
tapak² niaga semua bagi kt pendatang halal..:mad:
 

ammal07

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2008
Messages
5,069
Reaction score
368
Points
81
pelaburan asing bertambah

pembinaan kilang baru.

 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
28,169
Reaction score
870
Points
171
perghhhhhhhhhh jawap jangan x jwp totok2 umno
 

nippon_hokage

Fun Poster
Joined
Jul 20, 2008
Messages
856
Reaction score
3
Points
15
update lai yek tuan tanah aka bro ammal yg handsome



p/s: klo le bapaknya si lim kit malam perangai cam si anak senang ati ramai org.....ni klo becakap siap main jerit2 plak si lkm ni...



harap pnjg le umur lge klo makin baik penang di jaganya.....
 

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
# apa yang saya rasai, ialah kurang atau hampir tiada saman letak kereta oleh mppp ( tidak kelihatan penguat kuasa meronda macam dulu )

# saya lihat makin ramai peniaga kecil berniaga di tepi jalan, tanpa gangguan penguat kuasa mppp
bro

updatekan selalu ya.... nak harap kuar dlm utusan meloya... memang tak kuar nya.....:eek::eek:
 

wealthgainer

Legendary Member
Joined
May 20, 2007
Messages
13,976
Reaction score
42
Points
120
Bab penjaja bebas meniaga tu..aku setuju...sebab dah sembang sendiri ngan abang jual nasik lemak..dulu susah dia cakap...:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register