PTPTN hantar surat naik mahkmah !

CG Sponsors




Abu nawas

Legendary Member
Joined
Mar 17, 2007
Messages
11,237
Reaction score
309
Points
131
sapa yang ada masalah cam aku...boleh bagi nasihat apa tindakan yg aku perlu lakukan...~X(
 
Sponsored Post

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
pegi je naik mahkamah tu..
lepas tu kat ruang brapa leh byr tu isi ckp leh byr rm50 je sebulan..
last2 nati mahkamah suruh refer balik kat ptptn :))
 

Abu nawas

Legendary Member
Joined
Mar 17, 2007
Messages
11,237
Reaction score
309
Points
131
pegi je naik mahkamah tu..
lepas tu kat ruang brapa leh byr tu isi ckp leh byr rm50 je sebulan..
last2 nati mahkamah suruh refer balik kat ptptn :))
apa2 pun kena pegi mahkamah la...betul?
 

Abu nawas

Legendary Member
Joined
Mar 17, 2007
Messages
11,237
Reaction score
309
Points
131
yup..
kot xnak g bole gak tp nati ptptn proceed 2nd level lak maybe trus dia mintak declare bankrupcy lak :)
ooo...nanti masalah jadi lebih serius tu. tq:D, bulan 3 ni kena p mahkamah la..:((

ko ada pengalaman ke?
 

chuck

Fun Poster
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
kalau dah keja ok tu, bayar je lah, rm50 tiap2 bulan pun takpe. asalkan jangan senyap terus.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register