PT Inspiration GOLD Internasional ( Indonesia ) - ptig-int.com

CG Sponsors




sir_ramik

Active Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
1,630
Reaction score
0
Points
20
:):D:((
ini yang biasa kepada mereka yang melabur dengan syarikat skim cepat kayo..
1.mula - mula masuk
2. time duit dah dapat
3.menangis bila duit tak dapat..syarikat cabut..kena serbu BNM

so..SIAPA TAK MAHU DUIT
Persoalan kita nak duit dapat bulan bulan..lepas tu nak pulak duit kita terjamin 100% tak hilang
ada ke syarikat macam ni..?
KAMI ADA CARA BANTU ANDA..
ada jaminan.. anda tidak risau kerana anda masuk dengan bank
duit dapat bulan- tanpa risiko
anda nak berapa 300 - 3000 sebulan..
takerlu jual barang..anda perlu buka akaun kat bank je..
berminat sms je..saya tak layan di sini
0172638464 shah
Sini baru ada lubuk mas.. www.active200.com/uwang-gratis.
Sesuai untuk org yang berani ambil risiko dan serius nak buat duit..
 
Sponsored Post

sir_ramik

Active Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
1,630
Reaction score
0
Points
20


Ringkasan Plan PTIG..
Bole buat pre-registration melalui siggy bawah..
 

sir_ramik

Active Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
1,630
Reaction score
0
Points
20
ada sapa mau tau detail plan? bole PM dulu.. WG ada, Milionare ada, SR ada..
 

sir_ramik

Active Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
1,630
Reaction score
0
Points
20
up skit biz mantap ni.. susah betul nak up sbb ada dalam thread merapu ni..
 

AzMiLLioNaiRe

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
35,495
Reaction score
49
Points
125
pelan2 kayuh bro.. yg penting dalam tempoh 3 bulan registration mesti kasi pairing..
kalu tak, banyak flushing nanti..
penat aku gerakkan satu kaki ko tu..huhuu #:-S
apa nak buat bukan rezki aku di sini kot:)):))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register