BTC USD 49,100.2 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Proxy yahudi ker nie???..

Sponsored Post

mybizme

Active+ Member
Messages
3,078
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
ini mcm yg buat kat budak pompuan tu je.dia buat fenster ke ape yg taruk nama ngan pic budak tu.nampak cam kapir nye keje je ni.
 

atlantis

CG Top Poster Club
Messages
35,221
Paid Membership
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
saja je kontroversi utk dapat duit free
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
ini mcm yg buat kat budak pompuan tu je.dia buat fenster ke ape yg taruk nama ngan pic budak tu.nampak cam kapir nye keje je ni.

Itulah pasal.... :mad::mad::mad::mad::mad:
 

ulam

CG Top Poster Club
Messages
22,373
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
TQ mod sbb pindahkan thread nie dekat sini.. :)paid
 

mybizme

Active+ Member
Messages
3,078
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
dia tulis:

BTW wanna know what `sholihin' stands for?

Scum
Hell
Of
Lonelinesss
In
Him
Inside
Nuts

so, bukan nama budak yg buat ni.
 

ulam

CG Top Poster Club
Messages
22,373
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Bengang betoi aku tgk dia komen tentng ISLAM... :mad: :mad: :mad:
 

Overclock

Legendary Member
Messages
14,056
Joined
Dec 1, 2006
Messages
14,056
Reaction score
42
Points
120
Aikkk.... sokong Anwar plak tuh... Melayu ni... :-?

Banyak akaun macam nih kat youtube.. Dah tak jadi pelik klu ko biasa layan video politik kat sana..

Provokasi semua nie.. Cara halus menyerang musuh..
 
Last edited:
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register