Prosperity Burger Mc"D!!!

CG Sponsors




korang suke x burger prosperity ni???


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
Burger Prosperity dari Mc'D..yg sinonim dgn tahun bru cina di negara kita kini kembali lg....
jom kita sama-sama kongsi pengalaman kite tentang keenakan burger yg ditunggu-tunggu setiap tahun ni...yg x suke pun leh komen gak....:D:D:)cgrock:)cgrock:)cgrock



 
Last edited:
Sponsored Post

sukini

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
waaaaaaa
aku sgt suka ini burger

=P~=P~
 

LiZa_CaYuNk

Active Member
Joined
Oct 28, 2008
Messages
1,299
Reaction score
0
Points
20
hehe. nampak cambest je.. :D:D:D
yg ni x suke.. Liza suke double cheese beger.. =P~=P~=P~
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
oyeahhhh......
feveret aku....
aritu dh berjaya merasa double prosperity burger....
tp tu yg last laa...
xlarat lak nk byr mahal2...
dh cecah rm20 skrg burgernye....#:-S#:-S#:-S
baik carl's jr nye burger lg....:D:D:D:D:D
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
aku lagi ske zinger burger KFC hehehe...tp yg ni not bad la....terliok gak la
 

Yajmi

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
300
Reaction score
2
Points
15
aku balun je=P~tp aku lg suke big mac skali aku pegi mcD compom order 2...xbleh jd nie aku nak tpon mcD jap=P~
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
lom penah try lagi la prosperity....sebb terliur kat big mac jek....huhuhu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register