To Sell **PROMOSI ** COCO COLAGEN** mantep & sempoi DAERAH UTARA

CG Sponsors




pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
UNTUK SEMUA... COCO COLAGEN... MINUMAN KESIHATAN & KECANTIKAN

HARGA TERMASUK CAJ KOURIER
RM 50 (30 SACHETS)
RM 20 (10 SACHETS)


kawasan BUTTERWORTH & BM by hand carry no caj.
Produk berkualiti dan murah di pasaran yang mampumengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalam..
Koko Pracampuran… adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:

Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit

Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri

Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung

Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda

Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan

Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan

Kebaikan dan khasiat


Membantu mengimbangi hormon

Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut

Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit

Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung

Melambatkan proses penuaan

Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri

Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah

Mencerahkan kulit secara semulajadi

Memberikan tenaga

Membantu mengurangkan keguguran rambut

Melancarkan peredaran darah dalam badan

Mengimbangi berat badan

Meningkatkan daya penghadaman

Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

BERMINAT PM SAYA OR CONTACT SAYA 019-4725875
email [email protected]
CIMB AKAUN NO: 07080074887529 (Zurini Bt Abdullah)
 
Last edited:
Sponsored Post

pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
Sambung esok jer ok...
Anak lalat dah nak tidur..dia gaduh mengantuk..
Bye..selamat malam semua.. Lalat masuk sarang dulu..
Kita sambung malam esok jer.kat ofis lalat tak sempat nak masuk carigold...nanti boss marah...hehehe
 

pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
Picture nyer lalat upload esok jer k..
Lalat nak cari agent sebelah kwsan area butterworth and bukit mertajam.
Berminat email or pm lalat k..
Sama2 kita buat bisness ramai..
Ramaikan usahawan bumiputera...
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
perghh..
murah2..
mesti piley...
free bump utk anda
 
Last edited:

frigid03

Super Active Member
Joined
Sep 28, 2007
Messages
6,226
Reaction score
0
Points
60
walauwehh..ni lg murah dr kedai sbelah..
howyeh2!:)paid
 

eizlien_82

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2008
Messages
3,367
Reaction score
52
Points
30
wah wah wah..tauke koko lagen utara dah masuk..hehe..

mantap! :)cgrock

bump tok tuan tanah :)paid:)paid
 

pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
Hehe...dah lama nak masuk..tapi takut ganggu bisness org..
tapi dah fikir 100x..tak per kan...rezeki masing2...
so cuba jer la..ader rezeki ada la..
tak berniat nak ganggu line org...
cuma nak sama2 kongsi produk yang mampu dimiliki oleh org sederhana mcm lalat...

so..ape lagi..order la.. murah ni...promosi pembukaan ....
siap dapat free gift lagi... while stock last..hehehe...
 
Last edited:

pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
selamat pagi semua..
salam sejahtera semua

meh meh... cepat order.
yg berminat jadi agent kwasan bm..
boleh..harga ikut kuantiti..lagi byak lagi murah...
 

pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
Pengedar di perlukan di kawasan butterworth dan bukit mertajam
benda baru di bukit mertajam dan butterworth.Mari semua org bm..kita cantik sama2...hehee:D:D:-?:-?
 

pening_lalat

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2008
Messages
234
Reaction score
0
Points
10
jom ..jom...jom heboh2....
hehehe..
lalat tak kuar cari sampah hari ni..
malasssss
 
Sponsored Post
Top
Log in Register