BTC USD 19,173.1 Gold USD 1,623.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Debate Program jenis cmna YB kita perlu jalankan di kawasan dorg

Encik Sponge

Super Active Member
gem
Messages
5,426
Joined
Jul 22, 2013
Messages
5,426
Reaction score
920
Points
121
Program yg panas mcm pisang goreng sekarang

Diumumkan tuan2....


PRIVATE PARTY šŸ„³
 
Sponsored Post

waddy

Fun Poster
Messages
833
Joined
Jul 12, 2008
Messages
833
Reaction score
30
Points
20
salah satu rajin2la masuk facebook group setempat.. kadang2 kat situ ada aduan masalah setempat.. pepaham jerla..

rakyat nak joran bukan ikan...:D
 

ibnuwafiy

Fun Poster
Messages
876
Joined
Sep 22, 2013
Messages
876
Reaction score
91
Points
20
Jadi YB ni masa memang perlu di penuhi dengan bertemu rakyat. ziarah setiap rumah bertanya khabar, pegawai duduk sebelah catit nota untuk tindakan susulan. lagi laju bergerak lagi banyak rakyat dapat di ziarah.

buat program berkala seperti ceramah ringkas umum ke, agihan bubur ker. sembelih lembu 2-3 ekor ker.. tak perlu acara-acara hiburan. cukup jika YB pandai ambil hati rakyat dengan bahasa yang lembut dan bijaksana. jangan lah buat program untuk berkempen sahaja.

yang penting,respon pada setiap laporan atau keluhan rakyat mesti pantas. biar tak dapat selesai pun. respon dulu untuk redakan keadaan.
 

apoeki

Super Active Member
gem
Messages
9,483
Joined
Aug 7, 2012
Messages
9,483
Reaction score
1,142
Points
151
tempat den hr tu ada maraton
time merdeka ada sambutan kemerdekaan budak2 ngn org dewasa
hari raya ada open house
 
Sponsored Post

Top
Log in Register