Prog Realiti CG : W. W. T. B. M. Boyfrenz - Akhirnya...the winners is Bellaluna..

CG Sponsors




RINI ROSES

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
Pencarian misi mencari Boyfriend telah bermula...

para jejaka yang berminat...bolehlah mendaftar kat sini...

Setiap penyertaan akan disaring oleh setiap ahli kelab ini...

Ahli2 yang telah mendaftar :

1.LOVE aka Misslyn...(pecinta setia)
2.Ellyana...(penyayang)
3.Rini Roses... (yummy! yummy!)
4.Marlen83...(manja)

5.Aqua84...(menawan)




Peserta:....(bujang 4)


1.Bellaluna


Congratulations Bellaluna...kesetiaan bella memnambat hati kami!


Congratulation honey!




JURI-JURI PROFESIONAL :

1.CPUT77...(habislah peserta...silap langkah habis kena lepuk)
2.Snowhazel_orange...(camna boleh jadi juri ni)
3.Sleepsheep...(ahahahaha...juri kaki kikis)
4.mastikalynnes...(juri baru melaporkan diri merangkap juri memasak...ekekekekeke)




PERHATIAN :SEMUA PERSERTA2 YANG TERPILIH DIMINTA PM ELLYANA
UNTUK MENDAPATKAN SOALAN SETERUSNYA...PM AKAN DILAYAN
MULAI SELASA HINGGA JUMAAT PADA BILA2 MASA SAHAJA.
HARI SABTU DAN AHAD...JANGAN HARAP DIA NAK LAYAN...
APA2 HAL TUNGGU NOTIFICATION DARI ELLY BARU BOLEH PM DIA...OK!

GOOD LUCK!



HADIAH UTAMA :SEHARI BERSAMA AHLI2 W.W..T.B.M.B...syok wooooo!



p/s : Sebarang posting berbentuk lucahan...confirm akan direject atau dilepuk tanpa amaran..ekeke
 
Last edited:
Sponsored Post

L.O.V.E

CG Top Poster Club
Joined
Jul 9, 2007
Messages
28,931
Reaction score
6
Points
120





nama : L.O.V.E
nama manja : lyn
turutan dlm keluarga : bongsu daripada 10, baka subur gak :)) ni
asal : red giant
berat : berat sangat
tinggi : katik je
makanan tak disukai: sayur
minuman tak disukai : sirap selasih ( cam berudu jer biji2 tu)
kelulusan : sekolah tiga tingkat
subjek kegemaran : pendidikan seni
subjek x gemar : matematik sebab tak suka nombor
warna kegemaran : putih, pepel, pink, hitam
sifat2 terpuji : setia & pemaaf sama cam elly
sifat2 x terpuji : banyak sangat...
ciri2 boipren idaman : jujur, ada sifat pembimbing, sederhana, penyayang, bertanggungjawab..
 
Last edited:

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
kenapa ak? :p

srng yg prihtin.mendengar dengan teliti apa yang awek2 cakap bukan masuk telinga kiri keluar telinga kanan; sebab cara mendengar begitulah yang biasanya mendorong kaum perempuan jadi membebel
kebebasan swjrnya bkn yg mlnggr hukum..kebebasan bershopping tu..:))
bleh mmberi skongn padu x kacau para awek dngn aktiviti yg diorang ska....:D
mnyerhkan kuasa veto...yg ni macho ni :)):))
mnjadi pnawar kata2 manis penawar sgla bisa :)):))
tidk malu brkata..sya mnta maaf sya salah....
meliht kesilapan diri sblm meliht kesilapan orng lain...
berusaha mnjadi cntoh terbaik kpd ank2...:p:p:p:p:))
cintakn kedamaian tngok abatar la..:)):))
yg pnting wangi tk perlu risau akn pening2 lagi...:eek:

akan kujaga dirimu ibarat menatang minyak yg penuh..tnpa kenal erti jemu....

pilihlah ak jadi pacarmu...yg pasti setia menemanimu...:eek::eek:
:)paid:)paid:)paid:)paid
 
Last edited:

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
khas untuk peserta2 lelaki:))
lagu tema dari kami:eek:

Mahu Yang Besar by Pianka

hey sebelum engkau mulai menggoda
kau mestilah sedar apa yang ku mahu

dari jelinganmu aku sudah tahu
apa yang bermain di dalam fikiranmu
aduh..kau nakal sungguh

tapi ku mengerti kerna kau lelaki
dan aku wanita yang semua mahu miliki
tunggu..sebelum itu
harus..dengarkan dulu yang diminta

aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja

aku mahu impian besar
engkau mahu menjadi pacar
aku mahu yang besar-besar saja

apakah kau mampu memuaskan hatiku
cukup layak tak atau hanya buang waktu
aku mahu kau jujur
harus ingatlah selalu yang diminta

aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja

aku mahu impian besar
jika mahu menjadi pacar
aku mahu yang besar-besar saja

jika kau berani
buktikan kau lelaki



http://www.youtube.com/watch?v=GFCyCDsWEjU

ni biodata aku utk makluman para peserta bujang 4 dan bujang 3 sekelian

nama : eLLYaNa anak dara sadiq sigaraga @ segasaga :p
nama manja : kuntum:">
turutan dlm keluarga : 3 daripada 7, baka subur ni :p
asal : negeri isketambola
berat : seberat berat peti ais 450 liter :))
tinggi : x bape nak tinggi :eek:
makanan kegemaran : sate, laksa, eskrem, pizza, coklat cadbury fruit & nut, mekdi especially prosperity burger & twister fries:D
minuman kegemaran : fresh orange, mcflurry oreo, lengkong susu benteng taman cempaka ipoh:D
kelulusan : tadika seri murni:">
subjek kegemaran : bahasa melayu pasar
subjek x gemar : bahasa inggeris sebab x penah lulus:">
warna kegemaran : putih, pepel, hijau, warna2 kehidupan
sifat2 terpuji : pemaaf
sifat2 x terpuji : x cukup space nak listkan :))
ciri2 boipren idaman : seorang pelindung wanita yang budiman, sederhana, penyayang, bertanggungjawab, sukakan kanak2 dan chumel:">


sekian sahaja utk makluman


kata2 perangsang kepada peserta:
kalau korang bijak, pikir2kan la cara utk membuatkan korang tersingkir bagi mengelakkan diri menjadi malang mendapat gelpren mcm aku..muahahahahaha....



:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Last edited:

RINI ROSES

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
nama samaran : rini roses
nama yummy! : rini
umur : masih muda...sila abaikan
status : anak dara kontroversi
alamat rumah : aku dok kat dunia labu mana ada alamat
makanan kegemaran : yang tambah berat badan
minuman kegemaran : yang kembangkan badan
warna kegemaran : merah yang hangat
hobi : bergelek-gelek dekat sini
bil adik beradik : no. 3 dan paling kecil dari 2 diatasnya
tahap pendidikan : pandai baca ABC
tahap pengetahuan ilmu batin : PHD
sukan yang aktif : berdengkur sambil tido...(belum pernah cipta rekod baru)
tahap kecergasan/kesuburan: 1000 km persaat...(maleh lerr nak komen..ekekek)
mahukan lelaki : control aku
lelaki idaman : boleh buat aku lena setiap malam
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register