To Sell Produk terbaru - FER'WHITE - harga lebih murah, kualiti setanding - RM95 only

CG Sponsors




lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25

Produk ni nampak macam sama dengan AURAWHITE..Tapi sebenarnya kandungan produk FER'WHITE dan aurawhite adalah tidak sama..Harga produk FERWHITE ni murah sebab pengasas produk ni ada kilang sendiri..So tak melibatkan orang tengah dan yang paling penting produk ini sememangnya mampu milik oleh semua golongan..dan dan dan FERWHITE nie setanding dengan produk antarabangsa ye uolsss..hehehe




Kebaikan FERWHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 500 000MG:
•mampu mencerahkan & gebukan kulit 1 badan
•membersihkan kulit daripada jerawat yg teruk/jeragat/pigmentasi
•hilangkan parut dan liang pori terbuka.
•kulit akan terasa anjal & tegang
•memberi vitamin pada kulit.
•menghilangkan kulit kusam.
•mengurangkan kedutan dan daris halus.
•mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap bawah mata.
•Mencegah pigmentasi.
•Memudarkan jeragat dan tompok-tompok hitam.
•Mempercepatkan penyembuhan luka.
•Menguatkan saluran darah dan tulang.
•Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit.
•Mencantikkan kulit, melicin dan menegangkan kulit.
•Mengurangkan masalah jerawat.
•Melembutkan kulit dan mengekalkan kekenyalan kulit.





INFO FER'WHITE :L-Glutathione
Bertindak sebagai anti oksida yg dpt mencerahkan warna kulit. Glutathione mmg sedia ada di dlm manusia cuma bezanya tinggi dan rendah sahaja, juga merupakan agen imunisasi dan detoksi.

KOLAGEN
Membina sel-sel baru, menguatkan ikatan sel kulit dan membolehkan kulit jadi tegang, cerah dan cantik.

HYALURONIC ACID
Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi utk melembapkan kulit, menegangkan kulit dgn pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.

ACAIBERRY
Anti oksidan, slimming, mampu melawan radikal bebas dan awet muda

L-CARNITINE
Anti oksidan, membaiki sel badan dgn pantas

DEXTROSE ANDIROUS
Anti penuaan

ACID FOLIC
Co-enzyme dlm sintesis DNA dan RNA. Penting utk pecahan dan sel penyalinan kulit.

MALIC ACID
Menentang jangkitan kuman dan bakteria dan mikro organisma dlm Ferwhite

STRAWBERRY
Anti oksidan, menegangkan kulit, merawat kulit dan melembapkan kulit

L-TAURINE
Anti oksidan dan membaiki sel-sel badan

APPLE STEM CELL
Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel-sel kulit, kulit menjadi tegang dgn amalan pengambilannya

ESTRAK MANGGIS
Membantu merawat kulit dan menyembuhkan jerawat. Menjadikan kulit lebih cantik

DSM RDA VITAMIN MIX
Vit A-kulit jerawat dan kulit keping
Vit B-menjaga sistem penghadaman, saraf dan menyerap nutrient
Vit C-pembentukan dan memelihara kolagen
Vit D-membantu menyerap kalsium
Vit E-membantu kulit kelihatan muda, membantutkan penuaan akibat radikal bebas
Vit K-memelihara sel dlm badan supaya kekal sihat


CARA MAKAN FER'WHITE
Ambil separuh scoop FER'WHITE dan dibancuh dengan 120ml air putih.
GOncang menggunakan shaker yang diberikan sehingga larut.
Uolls akan nampak buih yg banyak. Ini menandakan kandungan collagen yang tinggi dalam fer'white.
Jika uolls tidak suka buih, uolls boleh kacau sahaja dengan sudu.

Untuk kesan yang efektif, elakkan pengambilan kaffein. Amalkan minuman Fer'white sekali sehari. Boleh diambil 30minit sebelum sarapan atau sejam selepas makan.



Ni kadar nisbah 1 Jar Fer'white

1 Jar fer'white = 500g = 500 000mg
1 scoop = 20g
1/2 scoop = 10g = 50hari
120 ml air putih.





Kelulusan dari KKM untuk Ferwhite Pure L-Glutathione Collagen 500000mg
SOALAN LAZIM
a) 1 jar tu brapa gram?
- 500 gm dear


b) 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)


c) Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 STRAWBERRY..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..


d) Jar tu plastik ke ? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..


e) Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..


f) Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
-FERWHTE selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..


g) Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja


h) Cara makan Ferwhite ?
- Ambil separuh scoop ferwhite dan Bancuh dengan air Sejuk Serta air biasa .. Elok di minum 30minit sebelum makan atau pun sejam selepas makan .. Tak da pantang Larang .. Separ0h sc0op sgt-sgt Jimat ... yang best minum Ferwhite ni, kita akan rasa kenyang dn tak perlu makan apa-2, s0 dpt lah kurangkan berat badan anda semua ;)


i) Berapa ML air untuk banc0h Ferwhite ?
- Air ikut kesedapan rasa , dear


j) Ibu yang tengah Mengandung b0leh mengamalkan Ferwhite tak ?
- Yes...b0leh sgt tapi selepas kandungan 6 bln.


k) Ibu yang menyusukan anak b0leh jugak ke ?
- B0leh sgt-sgt.. Kulit bayi p0n akan cantik & putih melepak jgk ;)



FERWHITE VS AURAWHITE
Sebab ada yang tanya apa beza dua-dua ni..meh nak jawab..hehe

BEZA nyer 2 Produk!!

FerWhite:
-500000mg!!.Bukan Pure Collagen(mix bhn- Kolagen Ikan talapaia, L gluthathione,acaiberry, ekstrak mangosteen, vitamin a, b, c, d, e, dan k, hyarulonic acid, L -carnitine, l taurine, folic asid, protein, dextrose,.....dan yg paling mahal epal stem cell +grape seed ekstrak-minum -permulaan 1/2 scoop pagi n 1/2 scoop mlm)~thn 1-2 bulan(perisa strawberry)

AURAwhite:
-400000mg!!! bkn PURE Collagen yer(mix bahan-♥ Kolagen ikan talapia+GLUTA + VITAMIN C + HYALURONIC ACID dgn bahan semulajadi lain seperti lemon,turnip,strawberry,maquiberry,papaya,sarang burung,astaxanthin,pineback+ TRIPLE STEMCELL tomato,roselle,apple ♥--permulaan 2 scoop(pagi n mlm)~thn 1-2 bulan(perisa lemon berry)


hrga ferwhite - rm95 semenanjung/rm105 sabah&sarawak
hrga aurawhite - rm150 semenanjung / rm160 sabah&sarawak


FER'WHITE mampu menjadikan kulit lebih cerah, licin & awet muda serta meninggikn kadar metabolisme & berkeupayaan menurunkn berat badan kerana mengandungi Acai Berry yg terkenal dgn anti-oksidan yg tinggi.

FER'WHITE mengandungi agen pencerahan iaitu Glutathione & vitamin2 yg perlu untuk mengaktifkn peranan Glutathione dlm proses penyerapan untuk memberi hasil yg terbaik.
FER'WHITE mempunyai kelulusan KKM & terbukti selamat untuk pengambilan.


TESTIMONI FERWHITE :









FERWHITE
RM95 (SM)
RM105 (SS)
FREE SHAKER !!!
FREE POSTAGE !!!


CALL/SMS: 019-6458046
 
Last edited:
Sponsored Post

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
FERWHITE VS AURAWHITE
Sebab ada yang tanya apa beza dua-dua ni..meh nak jawab..hehe

BEZA nyer 2 Produk!!

FerWhite:
-500000mg!!.Bukan Pure Collagen(mix bhn- Kolagen Ikan talapaia, L gluthathione,acaiberry, ekstrak mangosteen, vitamin a, b, c, d, e, dan k, hyarulonic acid, L -carnitine, l taurine, folic asid, protein, dextrose,.....dan yg paling mahal epal stem cell +grape seed ekstrak-minum -permulaan 1/2 scoop pagi n 1/2 scoop mlm)~thn 1-2 bulan(perisa strawberry)

AURAwhite:
-400000mg!!! bkn PURE Collagen yer(mix bahan-♥ Kolagen ikan talapia+GLUTA + VITAMIN C + HYALURONIC ACID dgn bahan semulajadi lain seperti lemon,turnip,strawberry,maquiberry,papaya,sarang burung,astaxanthin,pineback+ TRIPLE STEMCELL tomato,roselle,apple ♥--permulaan 2 scoop(pagi n mlm)~thn 1-2 bulan(perisa lemon berry)


hrga ferwhite - rm95 semenanjung/rm105 sabah&sarawak
hrga aurawhite - rm150 semenanjung / rm160 sabah&sarawak
 
Last edited:

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
nampak sama..tapi bukan dia ;)
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
Kebaikan FERWHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 500 000MG:
•mampu mencerahkan & gebukan kulit 1 badan
•membersihkan kulit daripada jerawat yg teruk/jeragat/pigmentasi
•hilangkan parut dan liang pori terbuka.
•kulit akan terasa anjal & tegang
•memberi vitamin pada kulit.
•menghilangkan kulit kusam.
•mengurangkan kedutan dan daris halus.
•mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap bawah mata.
•Mencegah pigmentasi.
•Memudarkan jeragat dan tompok-tompok hitam.
•Mempercepatkan penyembuhan luka.
•Menguatkan saluran darah dan tulang.
•Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit.
•Mencantikkan kulit, melicin dan menegangkan kulit.
•Mengurangkan masalah jerawat.
•Melembutkan kulit dan mengekalkan kekenyalan kulit.
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
INFO FER'WHITE :L-Glutathione
Bertindak sebagai anti oksida yg dpt mencerahkan warna kulit. Glutathione mmg sedia ada di dlm manusia cuma bezanya tinggi dan rendah sahaja, juga merupakan agen imunisasi dan detoksi.

KOLAGEN
Membina sel-sel baru, menguatkan ikatan sel kulit dan membolehkan kulit jadi tegang, cerah dan cantik.

HYALURONIC ACID
Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi utk melembapkan kulit, menegangkan kulit dgn pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.

ACAIBERRY
Anti oksidan, slimming, mampu melawan radikal bebas dan awet muda

L-CARNITINE
Anti oksidan, membaiki sel badan dgn pantas

DEXTROSE ANDIROUS
Anti penuaan

ACID FOLIC
Co-enzyme dlm sintesis DNA dan RNA. Penting utk pecahan dan sel penyalinan kulit.

MALIC ACID
Menentang jangkitan kuman dan bakteria dan mikro organisma dlm Ferwhite

STRAWBERRY
Anti oksidan, menegangkan kulit, merawat kulit dan melembapkan kulit

L-TAURINE
Anti oksidan dan membaiki sel-sel badan

APPLE STEM CELL
Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel-sel kulit, kulit menjadi tegang dgn amalan pengambilannya

ESTRAK MANGGIS
Membantu merawat kulit dan menyembuhkan jerawat. Menjadikan kulit lebih cantik

DSM RDA VITAMIN MIX
Vit A-kulit jerawat dan kulit keping
Vit B-menjaga sistem penghadaman, saraf dan menyerap nutrient
Vit C-pembentukan dan memelihara kolagen
Vit D-membantu menyerap kalsium
Vit E-membantu kulit kelihatan muda, membantutkan penuaan akibat radikal bebas
Vit K-memelihara sel dlm badan supaya kekal sihat
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
Produk ni nampak macam sama dengan AURAWHITE..Tapi sebenarnya kandungan produk FER'WHITE dan aurawhite adalah tidak sama..Harga produk FERWHITE ni murah sebab pengasas produk ni ada kilang sendiri..So tak melibatkan orang tengah dan yang paling penting produk ini sememangnya mampu milik oleh semua golongan..dan dan dan FERWHITE nie setanding dengan produk antarabangsa ye uolsss..hehehe


more beauty product at http://naurashoppe.blogspot.com

ask for the best price ok
 
Sponsored Post
Top
Log in Register