BTC USD 55,785.2 Gold USD 1,819.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Produk lelaki ape yang boleh tahan lama??

fyreeze

Active+ Member
Joined
Feb 26, 2007
Messages
2,585
Reaction score
47
Points
60
Aku cuma nak tahula, produk lelaki ape yang betol2 boleh tahan lama? Takut gak aku tgk produk yang di iklan kan kat internet mana tau ade side effect ke X? Jadi aku nak tanya pengalaman kpd rakan2 CG la yang berpengalaman memakai benda ni.. Produk ape yang harganya boleh tahan, tp berkesan dan xde side effect.. Contohnya sensa oil, ia berkesan ke??
 
Sponsored Post

_killer_

Fun Poster
Joined
Sep 12, 2007
Messages
844
Reaction score
10
Points
15
Aku cuma nak tahula, produk lelaki ape yang betol2 boleh tahan lama? Takut gak aku tgk produk yang di iklan kan kat internet mana tau ade side effect ke X? Jadi aku nak tanya pengalaman kpd rakan2 CG la yang berpengalaman memakai benda ni.. Produk ape yang harganya boleh tahan, tp berkesan dan xde side effect.. Contohnya sensa oil, ia berkesan ke??


formula 193,

pepagi tu bukan ko bangun dulu...'anu' ko yang bangun mencacak!!
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
kenapa? ko tak tahan lama ke? :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register