BTC USD 23,149.1 Gold USD 1,927.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

process penjualan keta sambung bayar

Sponsored Post

speciosa

Fun Poster
Messages
682
Joined
Jul 5, 2008
Messages
682
Reaction score
3
Points
20
tak susah apa kalau nak sambung bayar..just bayar jer tp risikonya

1. kalau dorang takbayar surat court sampai dkt u
2. kalau dorang kena saman jpj pon sampai dkt u
3. kalau dorang bawak 'barang' u yg susah

sebab kalau sambung bayar nama tak tukar. kalau tukar nama org yg nak sambung bayar kena buat loan baru tak leh atas loan asal.

ada kes yg ok dia bayar cantik kecuali miss 1 bln tak bayar. orait kalu gi2. tp ada kes keta bagi kat adik ipar jer sambung bayar. 8 bln tak bayar pastu adik ipar tu jual kat tokey keta panas keta ni. last2 dapt balik tp dekat2 nak kena parang dah. risiko byk beb
 
Sponsored Post

Top
Log in Register